مشاور رئیس شورای شهر سبزوار در امور فرهنگی و هنری خبر داد:

جشن دیدار با پدران آسمانی در گلزارشهدای سبزوار برگزار شد

مشاور فرهنگی و هنری رئیس شورای شهر سبزوار از برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی در گلزار شهدای سبزوار به مناسبت 13 رجب میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

ابوالفضل عصارزاده در رابطه با این برنامه به خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه گفت:  هدف از برگزاری این برنامه که همه ساله در چنین روزی برپا می شود، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به روح پرفتوح مردان و پدرانی است که برای امنیت و عزتمندنی کشور جان خود را فدا کرده اند.

وی افزود: در واقع همه خانواده های شهدا و سایر مردم شهید پرور سبزوار در این مراسم آمدند تا سفره های دلتنگی خود را بر سر مزار پدران آسمانی این مرز و بوم پهن کرده و عشق را تقسیم کنند.

عصارزاده همچنین گفت: امسال جشن دیدار با پدران آسمان در شهرستان سبزوار در دو نقطه یکی در گلزار شهدای خود شهر سبزوار و دیگری در روستای دامرود محل آرامگاه شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم دیار سربداران برگزار شد.

وی ادامه داد: سال های گذشته این برنامه فقط توسط بنیاد شهید و خانواده های شهدا تدارک دیده می شد، اما امسال شورای شهر سبزوار نیز در برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی مشارکت جدی داشته است و همچنین خانواده های معزز شهدا نیز مشارکت خوبی در اجرای این برنامه داشتند.

وی سخنرانی دکتر ملکوتی فر، قرائت زیارت عاشورا توسط جانباز و آزاده سرافراز آقای ارغند، اجرای قطعه ادبی توسط فرزند جانباز 70 درصد آقای احمد آبادی و ... را بخش های اصلی این برنامه عنوان کرد.

مشاور رئیس شورای شهر سبزوار در امور فرهنگی و هنری، همچنین گفت: شورای شهر پیگیر انجام چند کار فرهنگی مهم در راستای ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت است که انشاالله به زودی درباره این موارد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

گفتنی است ابوالفضل عصارزاده از 7 فروردین 95 به سمت مشاورت فرهنگی و هنری کاظم کرامت رئیس شورای شهر سبزوار در آمده است.

نام این جوان هنرمند و فرزند شهید سرافراز دفاع مقدس پیش از این در فهرست هنرمندان سبزواربزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ(کلیک کنید) 

 

نظرت را بنویس
comments

عبدالزهرا

طنین نعره ام برجاست مادر تفنگم درزمین تنهاست مادر نگویی درغریبی جان سپردم سرم بر دامن زهراست مادر احسنت مراسم عالی بود.اجرتون باحضرت زهرا.س.

جمعی از ایثارگران

سلام وخسته نباشیدخدمت همه ی عزیزان،اول ازهمه خرسندیم که فرزند گرانقدرشهید والا مقام عصارزاده،به عنوان مشاورفرهنگی وهنری رییس شورا شده است وازهمینجا از جناب کرامت تشکرویژه میکنیم. دوم ازهمه تفکرعصارزاده واقعا تفکریست فرهنگی هنری درچارچوب دفاع مقدس وخوش حالیم ازاین انتخاب واتفاق ،آرزوی پیروزی وسربلندی برای تمام اعضای شورا،جناب کرامت و جناب عصارزاده

مراسم عالی بود..

هنرمند

همیشه ابوالفضل عصارزاده دراین مراسمات که رنگ وبوی شهدایی دارد سهیم است. خداوند روح پدرشهیدش را شاد کند. وتشکر از جناب کرامت بابت این انتخاب عالیش

جانباز،اسماعیل آبادی

ممنون از هرکسی که این مراسم رو برگزار کرده بود .. خدا خیرشون بده وخداروشکر که هنوز که هنوزه یادشهدا وایثارگران زنده است.

یک فرزندشهید

سلام ممنون از جناب عصارزاده،من به همراه خانواده ام در مراسم پدران آسمانی بودم .واقعا امسال برنامه ها متفاوت وعالی بود .ماکه درهمون چند ساعت ازخود بی خود شده بودیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما