در اولین مصاحبه محمد علی آبادی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار مطرح شد: دوستدار رسانه های بدون سانسور هستم

محمد علی آبادی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ظهر روز یکشنبه دقایقی بعد از جلسه معارفه اش، اولین گفتگوی مطبوعاتی خود را با خبرنگار اسرارنامه انجام داد.
 
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس است و خود در دانشگاه فرهنگیان در رشته های هنری تدریس می کند و همچنین در گذشته مسئول انجمن هنرهای تجمسی سبزوار را برعهده داشته و از هنرمندان نمایش، فیلم و عکس سبزوار نیز محسوب می شود،  دراین گفتگوی کوتاه به خبرنگار اسرارنامه گفت: سبزوار به عنوان شهری کهن که هنرمندان، ادیبان و نویسندگان بزرگی و خورده فرهنگ های زیادی را در طول تاریخ در دل خود پرورانیده ، قابلیت های فرهنگی وهنری زیادی دارد که توجه به این ظرفیت ها جزء اولویت های کار ما خواهد بود.
 
علی آبادی افزود: تکریم هنرمندان و فرهیختگان به عنوان قشر تأثیرگذار درجامعه نیز جزء ضرورت کارهای ما محسوب می شود و سعی خواهیم کرد سبزوار را مشارکت مردم به جایگاه اصلیش برسانیم.
 
وی سپس در پاسخ به این سئوال خبرنگار اسرارنامه که کوتاه صحبت کردن شما به خاطر این است که  احتمالا می خواهید بهانه دست خبرنگاران ندهید تا بعدا درباره صحبت هایتان شما را مورد سئوال قرار دهند، گفت: ما دوستدار اهل رسانه هستیم. البته رسانه های بدون سانسور.
 
رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درادامه درباره اوضاع رسانه های سبزوار گفت: یک چیزی که نه فقط در سبزوار بلکه در فضای رسانه ای کل کشور داریم در حال حاضر یک بلبشو و نابه سامانی است که دلیل آن عدم تخصص است، زیرا افرادی در رسانه ها کار می کنند که تخصص رسانه ای ندارند.
 
وی ادامه داد: رسانه جایگاه و شأن و شخصیت خاصی دارد که افراد ممکن است با حضور در رسانه ونشر مطالب ونقدهای بی جا ، وجهه رسانه را تخریب می کنند.اما در عین حال یک سری افراد وجوانان پرشوری هستند که در رسانه ها کار می کنند و هدف ما این است که این افراد را تشویق کنیم وبه آن ها بها بدیهم وبه مردم بشناسانیم و برعکس آن هایی که تخصصی نیستند و در این حوزه خالت می کنند، یاد بگیرند که برگردند و حرفه ای شوند و احترام بگذارند به هویت رسانه.
 
علی آبادی همچنین گفت: امیدوارم با مشارکت مردم بتوانیم جایگاه سبزوار را از آنچه اکنون هست که خیلی سطح پایینی است ارتقاء دهیم.
 
وی سپس در پاسخ به این سئوال خبرنگار اسرارنامه که شما چه برنامه ای برای ارتقاء جایگاه سبزوار و رسیدن به شأن واقعیش دارید؟ گفت: سبزوار تا کنون به خوبی مورد مطالعه و تحقیق قرار نگرفته و و فقط به صرف سربداران و آتشکده آذربرزین مهر و ... معرفی می شود. درحالی که ما هنرمندان بزرگی داریم که ارتباطات فرهنگی داشته اند.نقاشان بزرگی مثل امیرشاهی یا شیخ محمد سبزواری را داریم. این ها کسانی هستند که تأثیرگذار در هنر دوران خودشان و البته در هنر ایران و هند بودند. .یکی از دغدغه های شخصی من این است که روی این توانمندی های سبزوار تحقیق شود و از دوستان درحوزه علمی می خواهم بیایند پژوهش کرده و ظرفیت های سبزوار را شناسایی کنند.
 
گفتنی است نام و معرفی محمد علی آبادی هم اکنون در فهرست هنرمندان سبزواربزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلکی کنید:
 

 

نظرت را بنویس
comments

ش. یکی از طرفداران اسرارنامه

خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است...

ارشاد برنامه مدون فرهنگی می خواهد برنامه یک ساله و پنج ساله به عبارتی کوتاه مدت و میان مدت

سلام حتما دوستدار رسانه هاي بدون سانسور خواهند بود دو روز ديگه بزار شروع بشه بعد مي بينيم. دير نميشه پدر جان دير نميشه خخخخخ

مهدی

ضمن تبریک به جاب آقای علی ابادی امیدواریم حضور ایشان باعث خیر و برکت برای دیار سربداران باشد.

پس چرا خودآقای علی آبادی نیومد بشه رییس اداره ی فرهنگ وارشاد؟؟خودش که جزءباند برادران هستش که.. نکنه معاونت بهش چسبیده ومطمنم داره حال میکنه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما