انتقاد حسین مقصودی از تعطیلی بازار ساخت و ساز و صنعت

حسین مقصودی نماینده منتخب مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس دهم شورای اسلامی، هر چند هنوز رسماً کار خود را در بهارستان آغاز نکرده است، اما این روزها فعالیت های متعددی از قبیل دیدار با مقامات کشوری، دیدار با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل مختلف شهرستان را انجام می دهد که اکثر این فعالیت ها از طریق وبسایت شخصی وی اطلاع رسانی می شود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در یکی از جدیدترین خبرهایی که از این نماینده منتخب مجلس دهم در رسانه ها منتشر شده است، وی نسبت به تعطیلی بازار ساخت و ساز و صنعت در سبزوار که منجر به بیکاری شمار زیادی از کارگران این شهرستان شده، گلایه کرده است.
 
انتقاد نماینده سبزوار از تعطیلی بازار ساخت و ساز و صنعت
 
منتخب مردم در مجلس دهم از تعطیلی ساخت و ساز در سبزوارانتقاد کرد.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مقصودی منتخب مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی ساخت و ساز در سبزوارانتقاد کرد.
 
حسین مقصودی با اشاره به ظرفیت‌ های موجود دراین شهرستان افزود: حدود 330 شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم با ساخت و ساز ارتباط دارند که تعطیلی این بخش ضربه بزرگی به اشتغال در این شهرستان وارد کرده و سبب بیکاری تعداد بسیاری از کارگران شده است.
 
حسین مقصودی افزود: بخشی از طرح های صنعتی شهرک صنعتی سبزوار تعطیل یا در آستانه تعطیلی قرارگرفته است و بخش مهمی از درآمدهای صنعتگران منطقه صرف پرداخت سودهای گزاف بانکی می شود.
 
وی با بیان اینکه سرمایه، منابع داخلی و نیروی کار متخصص سه ضلع یک مثلث برای تحقق کار آفرینی است گفت: هر سه ضلع این مثلث در شهرستان سبزوار موجود است و باید با مدیریت صحیح در راستای رونق اقتصادی شهرستان از آنها بهره ببریم.
 
مقصودی افزود:از مجموع 81 واحد صنعتی موجود در دو شهرک صنعتی این شهرستان،فقط 51 واحد فعال است.
 
هم اکنون بیش از 1500 نفر در شهرکهای صنعتی سبزوار مشغول کار هستند.
 
این شهرستان با حدود 270 واحد صنعتی فعال در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 

 

نظرت را بنویس
comments

ناشناش

ساخت و ساز در کل ایران تعطیل است و.....

اخبار

جناب آقای مقصودی ضمن عرض سلام وتبریک به خاطر انتخاب شایسته ی جنابعالی امیدوارم در مسند قانون گذاری موفق وموید باشید ولی چیزی که هست کار کردن در مجلس با شهرداری خیلی متفاوته . شما طوری صحبت وایراد سخن بفرمایید که همچون نمایندگان ادوار گذشته سرخورده نشوید. با تشکر

دروود برنرد سازندگی..
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما