با محوریت اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری:

آیین بزرگداشت حکیم فردوسی در سبزوار برگزار می شود

آیین بزرگداشت حکیم فردوسی (شاهنامه و میراث فرهنگی) با محوریت اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود  
 
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: آیین بزرگداشت حکیم فردوسی  با نام (شاهنامه و میراث فرهنگی) با محوریت دانشگاه حکیم سبزورای  برگزار می شود.
 
دکتر مهیار علوی مقدم در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه  با اعلام این خبرافزود:به مناسبت روز ملّی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی آیین بزرگداشتی با عنوان،”شاهنامه و میراث فرهنگی”با محوریت اجرایی  دانشگاه حکیم سبزواری(دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، دانشکدۀ معماری و معاونت پژوهشی) و با همکاری ادارۀ میراث فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرستان سبزوار  برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برنامه های متنوع در نظر گرفته شده در این مراسم عنوان داشت: برنامه های این مراسم شامل سخنرانی، میزگرد، رونمایی از کتاب، شاهنامه خوانی و بازدید از اماکن تاریخی خواهد بود.
 
دکتر علومی مقدم ادامه داد: در این آیین دکتر محمود فاضل با عنوان “سیمرغ درمانگر” و  دکتر مهیار علوی مقدم با عنوان “شاهنامه و پاسداشت میراث فرهنگی” به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به برگزاری میزگرد “شاهنامه، معماری و میراث فرهنگی” در حاشیه این مراسم افزود: این میزگرد با حضور دکتر سلیمانی رئیس اداره میراث فرهنگی،  دکتر سیاوش‌پور رئیس دانشکده معماری دانشگاه ، مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار برگزار خواهد شد.
 
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تصریح کرد: در این مراسم همچنین  ازکتاب هزاره های هبوط نوشته دکتر ذوالفقارخانی رونمایی خواهد شد.
 
دکترعلوی مقدم در خاتمه یادآور شد: این مراسم روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ از ساعت ۱۸ تا ۲۱در آرامگاه حکیم اسرار سبزواری برگزار می شود.
منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما