با عنوان: یادکرد نیکویی از دیار سربداران

مراسم تقدیر از زحمات 8 ساله دکتر محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار بزرگ برگزار می شود

مراسم تقدیر از زحمات 8 ساله دکتر محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین،جغتای، خوشاب و داورزن در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این مراسم که صبح پنجشنبه 30 اردیبهشت 95 برگزار می شود، به دعوت امام جمعه معزز ، معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای اسلامی شهرستان برپا خواهد شد.

گفتنی است محمدرضا محسنی ثانی یکی از شاخص ترین رجل های سیاسی سبزوار در دهه های اخیر است که پس از سال ها کسب تجربه در سمت های مدیریتی مهمی نظیر استانداری و معاونت استانداری در برخی استان های کشور، یا فرمانداری کلانشهرهای مهم کشور داوطلب نمایندگی مردم شهرستان های زادگاه خود شد و هر دو دوره به عنوان منتخب اول مردم دیار سربداران به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

اسرارنامه پیش از این طی مطلبی مفصل به بررسی کارنامه عمکلرد 8 ساله محسنی ثانی پرداخته است. شما گرامیان هم اکنون می توانید آن مطلب را در پیوندهای زیر مطالعه کنید:

 
 
گفتنی است نام محمدرضا محسنی ثانی در فهرست مدیران و چهره های سیاسی سبزواربزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 

 

 

نظرت را بنویس
comments

محمد

سبزوار با حضور نماینده ای چون دکتر محسنی 8 سال رنگ آرامش و ابروداری را دید. سفرا و مقامات کشوری در سفر به سبزوار شاهد اتحاد نمایندگان و سایر مسئولان بودند. حتی اگر بین خودشان گاهی اختلافاتی هم بروز می کرد اما سیاست و تدبیر دکتر انقدر زیاد بود که نگذارد اختلافات به رخ همه کشیده شود اینطور نبود که مثل بعضی دوره های گذشته دو نماینده همیشه باهم قهر باشندو برای هم شاخ وشانه بکشند و این بگوید من در فلان مجلس شرکت نمی کنم چون ان یکی هست و آن یکی دیگر پای فلان نامه راامضا نکند چون این یکی امضا کرده! بچه بازی هایی که قبلا به وفور در عرصه سیاسی و مدیریتی این شهر اتفاق می افتاد و شکر خدا در این 8 سال گذشته دیده نشد امابرای بعد از این نگرانم نمی دانم قرار است چه بر سر شهرمان بیاید چون باید ببینیم مقصودی و سبحانی چه می کنند؟

سبزواری

دوست من به رای مردمی مردم احترام بزار، به سبحانی و شرایط رای اوردن کار ندارم اما واقعا درست یا غلط مردم با رای خیلی بالایی مقصودی رو انتخاب کردن، باید ببینیم جواب اعتماد مردم رو میدن یا نه.

سبزوار مظلوم

ایکاش ماهم پول داشتیم، کاش حداقل اطرافیانمون پولدار بودند، کاش سبزوار رو به سبزواری ها میدادند. ایشون از مشهد کاندید شد و تو سایت شخصیشون و رزومه کاریش هیچ اسمی از سبزوار نیاورد و وقتی دید توی لیست قرار نگرفت مجبور شد انصراف بده تا بیشتر از این ضایع نشه. حالا دوستان پولدار و سیاست باز ایشون میخوان دوباره تو سبزوار زندش کنن، حالا که دیگه آقای واعظ طبسی نیست، دولت هم پشتش نیست، مردم سبزوار هم فهمیدن..... و دست این آقا از همه جا کوتاهه!!!! برید آقا ااین فیلما قدیمی شده .

سربداران

پول کیلو چنده برادر من ؟ کسی که خدا بهش عزت بده هیچ بنده ای نمیتونه خار کنه و کسی که خدا خارش کنه هیچ بنده ای نمیتونه عزیز کنه اقای محسنی به خاطر سالهاتجربه و متانت شخصیتیشون پیش مردم سبزوار عزیز هستند اگر اینطوری نبود در دو دوره که شرکت کردرای ا ول نمی اورد این دوره هم خودش نیومد وگرنه مطمئن باش باز رای اولو میاورد

تشکر از خدمتگزاران امر خوب و لازم است سنت تقدير از خدمتگزاران تازه در سبزوار باب شده است که سنت حسنه اي است. اما ديگر افراط و تفريط نکنيد. اغراق خطرناک است. خيلي داريد اغراق مي کنيد اغراقي که به چاپلوسي و پاچه خواري کشيده شده است.

**

حضور دکتر در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده سبزوار مایه فخر ومباهات مردم سربداران بود . متاسفانه حضور دیگر آقایون با اون نحوه برخورد وادبیات درشان مردم شهرستان نخواهدبود.

واقعا مدیرمدبری هستن- واقعاسبزواربزرگ ایستاده توراسپاس میکنند جناب دکتر

واقعا دکتر محسنی ،مردقانون وسمت وسیاست است.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما