دعوتنامه رسمی امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای شهرستان سبزوار برای شرکت درمراسم تقدیر از دکتر محسنی ثانی

همزمان با واپسین روزهای مجلس نهم و پایان خدمت دکتر محسنی ثانی در کسوت نمایندگی مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن، مراسم تقدیری از سوی امام جمعه معزز، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و رئیس شورای شهرستان سبزوار برای تجلیل از زحمات 8 ساله محسنی ثانی تدارک دیده شده است که متن دعوتنامه این مراسم با امضای آقایان ابراهیمی ، برادران و تعصبی به شرح زیر است:

به پاس 8 سال ایثار و تلاشی که در سایه وفاق و همدلی در راستای عمران و آبادانی سبزوار بزرگ و صیانت وارتقاء جایگاه ملی کشور عزیزمان صورت گرفته است، لازم می دانیم تا از زحمات و تلاش های فرهیخته ارجمند، جناب آقای دکتر محسنی به واسطه خدمات صادقانه ایشان طی دو دوره نمایندگی درمجلس شورای اسلامی تقدیر گردد. 

بدین وسیله از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا در مراسمی که به همین منظور برگزار می گردد، شرکت فرمایید.

زمان: پنجشنبه - ساعت 10 صبح - مورخ 1395/2/30

مکان: تالار کاشفی - واقع در جنب میدان لاله

 

گفتنی است محمدرضا محسنی ثانی یکی از شاخص ترین رجل های سیاسی سبزوار در دهه های اخیر است که پس از سال ها کسب تجربه در سمت های مدیریتی مهمی نظیر استانداری و معاونت استانداری در برخی استان های کشور، یا فرمانداری کلانشهرهای مهم کشور داوطلب نمایندگی مردم شهرستان های زادگاه خود شد و هر دو دوره به عنوان منتخب اول مردم دیار سربداران به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

اسرارنامه پیش از این طی مطلبی مفصل به بررسی کارنامه عمکلرد 8 ساله محسنی ثانی پرداخته است. شما گرامیان هم اکنون می توانید آن مطلب را در پیوندهای زیر مطالعه کنید:

 
 
گفتنی است نام محمدرضا محسنی ثانی در فهرست مدیران و چهره های سیاسی سبزواربزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments

دمشون گرم که همه ی مردم رو دعوت کردند.ولی حیف ما ازجمله شهروندانی هستیم که کارگریم نمیتونیم مغازه مون روتعطیل کنیم کاش به فکر ماهم بودند.خودشون وقت اداری میرن هم اضافه کارمیگیرندوهم ماموریت ولی ما باید به فکر اجاره وپول قبوض و.. اینها باشیم،به هرحال موفق باشند

سلام حسن تقدیر چیز خوبی است اما ای کاش این قدر شناسی شامل همه بزرگان خدمتگزاران و نخبگان بشه و البته تا رمانی که زنده اند. کم نیستند بزرگان و نخبگان سبزواری که گمنامند و کسی یادشان نمی کند. ای کاش فرماندار و رییس شودا و امام جمعه یه دعوت و تقدیر نامه هم برای اونا می نوشتند و از زحماتشان تشکر کنند. چرا کسی از انه یتدی نمی کند؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما