خبرهایی از هلال احمر سبزوار

معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار:
زائران گرفتار در سیل در محور سبزوار کاهک امداد رسانی شدند
معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار از امداد رسانی به زائران  گرفتار در سیل در محور سبزوار کاهک خبرداد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سبزوار  محمد علی جباری ثانی در این زمینه اظهارداشت: این حادثه در کیلومتر 95 محور سبزوار-شاهرود رخ داد.
وی افزود: در اثر این حادثه محور دچار آبگرفتگی و سیلابی شد که با تلاش امداد گران مسیر خروج آب بازگشایی  وزائران گرفتار در سیلاب امداد رسانی شدند.
 
معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار
کسب رتبه برتر رشته زبان انگلیسی توسط سجاد اسماعیل زاده در مسابقات رقابت مهر کشوری 
معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار از کسب رتبه برتر رشته زبان انگلیسی توسط سجاد اسماعیل زاده در مسابقات رقابت مهر کشوری اصفهان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سبزوار محمد علی جباری ثانی افزود: این مسابقات در چند روز گذشته در استان اصفهان با حضور برترین های مسابقات رقابت مهر استان خراسان رضوی در این استان برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات سجاد اسماعیل زاده عضو کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار توانست رتبه برتر این مسابقات را کسب کند.
 
امداد رسانی امداد گران سبزوار به حادثه سیلاب در  روستای زعفرانیه
معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار از امداد رسانی به افراد گرفتار شده در سیل در روستای زعفرانیه این شهرستان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سبزوار محمد علی جباری ثانی در این زمینه اظهار داشت: این حادثه شنبه شب در بر اثر ریزش باران در این منطقه رخ داد.
وی گفت: با اطلاع مردم آسیب دیده این منطقه به جمعیت هلال احمر بلافصله تیمی برای ارزیابی و برآورد خسارت های وارده به منطقه اعزام شد.
جباری ثانی عنوان کرد: در همین راستا عملیات امداد رسانی به افراد آسیب دیده این منطقه آغاز و عملیات نجات تاپایان شب در این روستا ادامه داد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها خسارت های ریالی به بخش های از این روستا وارد شد.
 
معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار:
اجرای طرح جمع آوری کمک های مردمی دوازدهمین مرحله طر ح همای رحمت در سبزوار 
 معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار از اجرای طرح جمع آوری کمک های مردمی دوازدهمین مرحله طر ح همای رحمت در این شهرستان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سبزوار محمد علی جباری ثانی گفت: این طرح در راستای کمک به نیازمندان در ایا ماه مبارک رمضان و برپایی سفره های مهربانی در خانه نیازمندان برگزار می شود.
وی افزود: در این طرح کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت از تاریخ یکم الی 20 خرداد ماه سال جاری  جمع آوری می شود.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما