موفقیتی دیگر برای هنرمند جوان سبزواری:

ایمان ارضی برنده جایزه نخست چهارمین جشنواره گرافیک سوره تماشا شد

ایمان ارضی هنرمند جوان و پراستعداد سبزواری در عرصه تئاتر و گرافیک، به تازگی موفق شده است با شرکت در چهارمین جشنواره گرافیک سوره، افتخاری دیگر به جمع افتخارات قبلی خود بیافزاید.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ایمان ارضی در این جشنواره که در روزهای پایانی اردیبهشت 95 در تهران برگزار شد، به خاطر طراحی پوستر نمایش«شانتاژ» از سوی هیئت داوران مورد توجه قرار گرفت و مقام نخست را کسب کرد.
 
اسرارنامه در ادامه متن کامل این خبر را به نقل از وبسایت بولتن نیوز منتشر می کند:
 
اختتامیه چهارمین جشنواره گرافیک سوره برگزیدگانش را شناخت
 
گروه هنرهای تجسمی: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره گرافیک سوره تماشا که با همکاری گروه گرافیک دانشگاه سوره از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، [بعدازظهر چهارشنبه 29 اردیبهشت] در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار و طی آن آثار برگزینده معرفی و به صاحبان آنها جوایزی اهدا گردید.
 
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، ویکتوریا کریمی دبیر این دوره از جشنواره با تاکید بر اینکه دوره بعدی جشنواره در سطح ملی برگزار خواهد شد، گفت: فراخوان این دوره از جشنواره شامل دو موضوع 1) آزاد و 2) پوسترهای امام علی (ع) بود که در بخش آزاد 70 پوستر از 528 شرکت کننده انتخاب شدند و امروز از رتبه های اول تا سوم تقدیر به عمل خواهد آمد. 
 
مدیرگروه گرافیک دانشکده هنر دانشگاه سوره برنامه های جانبی این جشنواره یعنی برگزاری کارگاه های آموزشی تایپوگرافی و خوشنویسی را یک کلاس آموزش بسیار خوب برای انتقال تجربه اساتید این رشته به هنرجویان اعلام کرده و به نقل از بیژن جناب، استاد گرافیک و تبلیغات که از غایبان بزرگ مراسم به حساب می آمد عذر خواهی کرد.
 
دبیر جشنواره در خصوص بخش پوسترهای امام علی(ع)، افزود: به علت تخصصی بودن موضوع این بخش، 40 پوستر ارائه شد که از 6 نفر از شرکت کنندگان تقدیر به عمل می آید.
 
اختتامیه چهارمین جشنواره گرافیک سوره تماشا برگزیدگان خود را شناخت/ آقای جناب نیامد
دکترصادقی قائم مقام دانشگاه سوره
 
در این مراسم علاوه بر دکترصادقی قائم مقام دانشگاه سوره، اساتیدی چون ساعد مشکی، کیانوش غریب پور و علی زعیم به سخنرانی پرداختند و تجارب سالیان تحصیل و فعالیت خود را در اختیار دانشجویان گرافیک حاضر در مراسم قرار دادند. 
 
استاد مشکی که با تشویق و استقبال شدید حاضرین روی جایگاه آمد، 10 نکته را به صورت پاورپوینت به هنرجویان جوان این رشته متذکر شد:
 
10) کارکن، بیشتر!
 
9) کمتر بخواب
 
8) کمتر صحبت کن!
 
7) کارهایت را نگه دار!
 
6) به پشت سرت نگاه کن
 
5) به حافظه ات اعتماد نکن
 
4) بخوان
 
3) به حرفه ات عشق بورز!
 
2) مهربان باش!
 
1) ایرانی باشید
 
 
در پایان مراسم دکتر صادقی قائم مقام دانشگاه سوره، دکتر روحانی رئیس دانشکده هنر سوره، خانم ویکتوریا کریمی دبیر و مهدی مهدویان از داوران جشنواره روی جایگاه رفتند تا از برندگان و برگزیده گان این جشنواره تقدیر به عمل آورند. 
 
در بخش تایپوگرافی با موضوع میلاد امام علی(ع) بدون اولویت بندی، از خانم‌ها زهرا قادر آبادی، سما میرزایی، شمیا اخوان و مژگان ترکاشوند تقدیر به عمل آمد. 
 
در بخش پوستر نیز مریم نجات، مهرداد مهابادی و سیامک توله فلاح صاحبان آثار برگزیده شناخته شدند. 
 
اختتامیه چهارمین جشنواره گرافیک سوره تماشا برگزیدگان خود را شناخت/ آقای جناب نیامد
 
نفرات برگزیده از طرف هیئت داوران جشنواره به ترتیب 1) ایمان ارضی 2) کارنگ طیاری 3) نوید صالح فکر اعلام شدند که لوح تقدیر، تدیس جشنواره و جایزه نقدی دریافت کردند. 
 
در نهایت از اعضای هیئت داوران جشنواره، رئیس دانشکده هنر، و قائم مقام دانشگاه سوره تقدیر شد.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments

زهرا شیرازی

ایمان جان تبریک موفق باشی

ایول بابا......... خودش دانشجوی دانشگاه سوره، پوسترش مال دانشگاه سوره، جشنواره مال دانشگاه سوره، خوب جایزه ی اولی غیراز سوره مگه میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!............
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما