دعوت دانشگاه توئنته هلند از عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری در یک پروژه تحقیقاتی

در ادامه موفقیت ها و تحرکات علمی دانشگاه حکیم سبزواری که در ماه های اخیر خبرهای آن به طور مستمر در رسانه های محلی وبعضاً در تعدادی از رسانه های ملی منتشر شده است، این بار یکی دیگر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه بزرگ و قدیمی شمال شرق کشور موفق شده است به  پروژه ای علمی و پژوهشی در یکی از دانشگاه های اروپایی در کشور هلند، وارد شود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به تازگی گفته است، این دانشگاه باید بر اساس برنامه راهبردی 5 ساله، در ردیف 25 دانشگاه برتر علمی کشور قرار بگیرد.
 
با توجه به اینکه ایران در حال حاضر دارای 31 استان است و حداقل هر شهر مرکز استان دارای یک دانشگاه معتبر است و برخی کلانشهرها نظیر تهران دارای چندین دانشگاه مادر هستند، هدف قرار گرفتن دانشگاه حکیم سبزواری در ردیف 25 دانشگاه برتر علمی کشور، بدون شک چالشی دشوار است، اما نشدنی نیست، به خصوص تا زمانی که فعالیت های علمی و تعاملات و همکاری های پژوهشی و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه (اعم از اساتید و دانشجویان) در دو سطح ملی و بین المللی به همین منوال ادامه یافته و البته گسترش پیدا کند.
 
 وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری این خبر دعوت دانشگاه توئنته هلند از دکتر احسان امیری راد برای شرکت در یک پروژه تحقیقاتی آن دانشگاه را به شرح زیر منتشر کرده است:
 
 
عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری به دعوت دانشگاه توئنته (TWENTE) جهت همکاری و مشارکت در پروژه تحقیقاتی به هلند می رود.  
 
 مدیر مرکز کارآفرینی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری  به دعوت دانشگاه توینته (TWENTE) جهت همکاری در پروژه تحقیقاتی شبیه سازی جریان خون در سیستم قلبی و عروقی انسان  به هلند می رود.
 
به گزارش روابط عمومی، دانشگاه توئنته (TWENTE)  از دکتر احسان امیری راد، مدیر مرکز کارآفرینی و دفتر ارتباط با صنعت و عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک برای مدت سه ماه جهت مشارکت در انجام پروژه شبیه سازی جریان خون در سیستم قلبی و عروقی انسان دعوت به عمل آورد.
 
قراراست در این پروژه چگونگی جریان خون در بخشی از رگهای قلبی-عروقی به منظور تحلیل الگوی جریان خون در عروق و رگهای کرونری مدل سازی شود.
 
گفتنی است دکتر امیری راد سال گذشته نیز از طرف دانشگاه KTH جهت مشارکت در انجام پروژه مدل سازی نانوسیالات دوفازی به کشور سوئد دعوت شده بود.
 
شما گرامیان جهت مشاهده سوابق علمی – پژوهشی دکتر احسان امیری راد هم اکنون می توانید بر روی اینجا کلیک کنید.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما