رمضانعلی سبحانی فر از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سبزوار خبر داد!

وعده ساخت نیروگاه برق سبزوار که در چند سال اخیر همواره از سوی مسئولان و نمایندگان کشوری، استانی و شهرستانی مطرح شده، اینبار از زبان رمضانعلی سبحانی فر مطرح شده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این نماینده دوره های نهم و دهم دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی، اما این بار گفته است، برای اجرای این طرح 220 میلیون یورو معادل هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته و  در حال حاضر 40 هکتار زمین برای اجرای این پروژه اختصاص و در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.
 
حالا مردم سبزوار که در سال های اخیرعلی رغم آمارهای عجیب و امیدوارکننده ای که از سوی مسئولان اعلام شده است، همواره با مشکل عدم توسعه یافتگی صنعتی و بیکاری زیاد جوانان مواجه بوده اند، باید منتظر بمانند و ببینند که آیا این وعده جدید درباره نیروگاه هم به جمع همان وعده های پیشین می پیوندد، یا اینکه این بار واقعا یکی از زیرساخت های مهم توسعه صنعتی در غرب خراسان رضوی در عمل تحقق خواهد یافت؟
 
سبحانی فر همچنین در اظهارات جدید خود، به ساخت بیمارستان 500 تختخوابی توسط بخش خصوصی نیز اشاره کرده است که متن کامل جدیدترین مصاحبه وی در خبرگزاری تسنیم در ادامه به شرح زیر منتشر  می شود:
 
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی خبر داد
ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی با همکاری بخش خصوصی در غرب خراسان رضوی
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از ساخت بیمارستانی ۵۰۰ تختخوابی با همکاری بخش خصوصی در غرب خراسان رضوی خبرداد.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، رمضانعلی سبحانی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای مجوز این طرح از وزارت بهداشت و درمان گرفته شده است.
 
وی افزود: این طرح قرار بود با سرمایه گذاری خارجی اجرایی شود که با توجه به ظرفیت سرمایه گذار داخلی طرح به این بخش واگذار شد.
 
سبحانی‌فر با اشاره به استقرار دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان حشمتیه سبزوار نیز افزود: این دستگاه از مهمترین نیازهای بیماران قلبی است که با تامین اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده و به این بیمارستان اختصاص داده شده است.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نیروگاه سبزوار تصریح کرد: برای اجرای این طرح 220 میلیون یورو معادل هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.
 
سبحانی فر خاطرنشان کرد: این نیروگاه از نوع سیکل ترکیبی و با ظرفیت تولید 500 مگاوات برق در 15 سال گذشته دوباره کلنگ زنی شده و هربار به دلیل مشکلات مالی اجرای طرح با مشکل مواجه می‌شد.
 
وی با بیان اینکه سبزوار تنها شهرستان در غرب خراسان رضوی است که ظرفیت ساخت این نیروگاه را دارد ادامه داد: در حال حاضر 40 هکتار زمین برای اجرای این پروژه اختصاص و در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته است.
 
سبحانی فر افزود: یکی از مهمترین اهداف ایجاد این نیروگاه، تامین برق مازاد برای کارخانه‌ها و صنایع بزرگ، متوسط و کوچک در سطح منطقه است.
 
سبحانی فر تصریح کرد: با احداث این نیروگاه زمینه برای صادرات برق شهرستان به سایر شهرستان‌های استان و کشورهای آسیای میانه نیز فراهم می‌شود.
 
 
نظرت را بنویس
comments

سلام همه به فکر ساخت بزرگراه و بیمارستان و کارخانه اند ای کاش کسی هم به فکر ساخت کتابخانه مرکزی سبزوار بود. ای کاش.... سبزوار 10 دانشگاه و 30 هزار دانشجو دارد اما تو شاخص های کتاب و کتابخوانی رتبه 11 استان را دارد و این یعنی فاجعه. شهرهای کوچکتر از سالها پیش شروع کردند و در حال ساختند اما سبزوار هیچ کاری نکرده. یادمان باشد فرهنگ است که ماندگار است و هر فرد و شهری به فرهنگش شناخته می شود

افچنگی

پیشنهادی برای شهرداری سبزوار در ارتباط با بلوک 8، 9 و 10 توحید شهر با سلام وعرض ادب فراوان شهردار محترم سبزوار زمینهای بلوک 8-9-10توحید شهر را درسال 84مزایده شهرداری به مردم بوده است اگر میخواهید منطقه خود به خود آباد وهم درآمد شهرداری بالابرود وهم تمرکز زدایی شود کافیست خیابانهای اصلی این محله ها را آسفالت کنید. خودتان را به جای مردم بگذارید در سال 84 پس اندازهای اندک خود را برای خرید این زمیها دادند به امید خانه دار شدن آیا این انصاف است همه امکانات هم در آن منطقه وجود دارد ختی جدول کشی هم شده است 2-زمینهای زیر بیماستان واسعی (نیزوی انتظامی) نیز 15سال است به امان خدا رفته وقتی این زمینها را خود شهرداری نقشه وکوچه خیانهایش را تایید کرده ومقدار 50درصد را گرفته برای پارک وکوچه خیابان چرا حداقل امکانات را نمی آورد تا خود مردم با هزینه خودشان آبادانی را بیاورند هم درآمد شهرداری زیتد میشود هم باعث آبادانی و هم باعث تمرکزدایی میشود لطفا گزارش بگیرید واز مسولین بخواهید

اسرارنامه داری چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟ مقصودی ........ سبحانی .........

آره مشکل دارم... منظور
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما