پیکر استاد حمید سبزواری در شهر سبزوار دفن خواهد شد

در گفت‌وگو با فارس عنوان شدپیکر استاد «حمید سبزواری» در شهر سبزوار دفن خواهد شدخبرگزاری فارس: پیکر استاد «حمید سبزواری» در شهر سبزوار دفن خواهد شد
 
حمید سبزواری بنا بر وصیت خودشان در شهر سبزوار دفن خواهد شد. جزئیات خاکسپاری ایشان تا ساعاتی آینده مشخص خواهد شد.
 
محسن ممتحنی فرزند حمید سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره مراسم تشییع و تدفین استاد گفت: این مسئله هنوز به صورت قطعی برنامه‌ریزی نشده است و در جلسه‌ای که امروز در سبزوار با مسئولین و امام جمعه محترم سبزوار خواهیم داشت مشخص خواهد شد.
 
وی گفت: استاد سبزواری از قدیم وقفیاتی در شهر سبزوار داشتند که در اختیار اوقاف بود و ایشان هر ماه پولی بابت نذورات در این وقفیات کنار می‌گذاشت. در مراسم بزرگداشتی که چند سال قبل در سبزوار برای ایشان برگزار شد بزرگان شهر توصیه کردند که این وقفیات تبدیل به موزه و مکان ‌های فرهنگی برای جوانان و اهل فرهنگ شود که با پیگیری‌های به عمل آمده و دستور مقام‌معظم رهبری این وقفیات در اختیار خانواده حمید سبزواری قرار گرفت.
 
وی درباره مکان دفن ایشان نیز گفت: مسئولین شهر مکانی را قبرستان عمومی سبزوار در نظر گرفته‌اند و البته خانه قدیمی ایشان نیز یکی از گزینه‌ها برای دفن ایشان است.
 
به گفته ممتحنی وی دو روز قبل با توجه به وخامت حال استاد به سبزوار رفته تا وصعیت قطعی محل دفن وی را مشخص کند.
 
وی همچنین گفت نظر قطعی خانواده استاد سبزواری دفن در شهر سبزوار است مگر این که نظر مشورتی دیگری از طرف بزرگان برسد که در این صورت بر اساس همان مشورت عمل خواهد شد.
 
تصاویری که در زیر مشاهده می کنید، مربوط به  جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین استاد «حمید سبزواری» با حضور «حسین ممتحنی» فرزند استاد ، شهردار، معاون فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر سبزواردر محل ساختمان شورای شهر است:
 
 
 
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما