آخرین خبر از محل تدفین پدر شعر انقلاب در سبزوار

آخرین خبر از محل تدفین پدر شعر انقلاب در سبزوار
 
گروه اجتماعی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار درباره آخرین وضعیت تدفین استاد حمید سبزواری در سبزوار با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در این مورد به جلسه عصر امروز ساعت ۱۸ موکول شد، گفت: در حال حاضر از اماکن احتمالی برای تدفین این شاعر انقلاب بازدید می‌کنیم.
 
علیرضا رادمان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه با توجه به آخرین جلساتی که امروز صبح با فرزند استاد حمید سبزواری و مسئولان شهرستان در فرمانداری و شورای شهر داشتیم تصمیم‌گیری نهایی به جلسه عصر امروز، ساعت ۱۸ موکول شد.
 
وی تصریح کرد: در حال بازدید اماکن احتمالی برای تدفین این شاعر انقلاب هستیم ولی به احتمال زیاد وی در آرامگاه قدیمی شهرستان در جنب پارک بهمن واقع در حاشیه اتوبان سبزوار به مشهد دفن خواهد شد. 
 
مسئول کانون مساجد سبزوار ابراز کرد: فعلا به دلیل مشکلات دسترسی به منزل پدر شعر انقلاب در سبزوار و عدم دسترسی راحت مردم برای زیارت، تدفین استاد در خانه وی منتفی است، مگر اینکه اتفاق تازه‌ای در جلسه عصر امروز رخ دهد.
 
رادمان همچنین با اظهار اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به احتمال زیاد تدفین شاعر انقلاب فردا در تهران خواهد بود، اظهار کرد: بعد از بدرقه مردم تهران این شاعر انقلابی احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه در سبزوار تدفین خواهد شد.
 
استاد حسین ممتحنی مشهور به حمید سبزواری پدر شعر انقلاب ساعت ۲۲ شب گذشته به گفته فرزند وی در بیمارستان آسیا تهران، به دلیل بیماری دار دنیا را وداع گفت.
 
یادآور می‌شود، بنا به گفته فرزند این شاعر انقلابی، بنا بر وصیت خود حمید سبزواری قصد داریم پیکر این استاد را در سبزوار به خاک بسپاریم.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما