استقبال بی نظیر از مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی در زادگاهش مزینان

مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد فرزند شایسته کویر دکتر علی شریعتی مزینانی در هیئت ابوالفضلی مزینان با حضور پرشور و کم سابقه مردم قدرشناس  مزینان و علاقمندان به این متفکر اندیشمند جهان اسلام برگزار شد.
 
به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛  در این مراسم که به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شریعتی و شورای اسلامی و دهیاری مزینان برگزار شد؛دوستداران دکتر علی شریعتی علی رغم ماه مبارک رمضان و روزه داری در هوای گرم کویر از شهرهای سبزوار ، نیشابور ، مشهد مقدس، تهران و روستاهای مختلف شهرستان داورزن و سبزوار، جوین و جغتای خود را به مزینان رسانده و از سخنرانی جانباز مزینانی استاد محمد مزینانی (ساعت ساز)  و اساتید دانشگاه دکتر رحیمی و دکتر صولتی بهره مند شدند.
 
مداحی ذاکر اهلبیت (علیهم السلام)حاج قربانعلی عسکری مزینانی و برپایی نمایشگاه کتاب و ارائه آثار دکتر علی شریعتی مزینانی توسط یکی از دانشجویان علاقمند و ضیافت افطار به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شریعتی از دیگر  برنامه های این مراسم با شکوه بود.
 
مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی  مزینانی که به همت جمعی از دانشجویان مزینانی به طور رسمی از اوائل دهه ی هفتاد در مزینان شروع شده به صورت مداوم همزمان با سالگرد دکتر شریعتی در مزینان برگزار می گردد و شورای اسلامی و دهیاری مزینان نقش مؤثری در اجرای این برنامه ایفا می کنند.
 
شایان ذکر است علی رغم ادعای برخی از افراد سیاسی ؛ این مراسم بدون هرگونه وابستگی مالی و حمایت دولتی و حزبی فقط به خاطر علاقمندی مردم مزینان به همشهری خود  و با همت خود مزینانی ها برگزار می گردد .
 
نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

درود برشما یاران خوب اسراری
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما