موفقیت های ورزشی سبزوار شانس نیست ، شکوفایی استعدادهای طبیعی است.


پی در پی شدن افتخارآفرینی تیم های ورزشی سبزوار در سطح کشور در حدود دو سال گذشته ، برای استان خراسان و به ویژه شهرستان های شش گانه خطه سربداران دست آورد ارزشمند و غرورانگیزی بوده است ، که بی شک برگ های زرینی را به تاریخ پرباراین منطقه کهن می افزاید.
به عنوان مثال کشتی گیران ثامن الحجج سبزوار برای دو سال متوالی مقام قهرمانی کشتی ایران را از آن خود کردند ،  بانوان هندبالیست ثامن الحجج سبزوار نیز امسال برای دومین سال پیاپی قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آوردند و تیم والیبال نشسته آقایان ثامن الحجج سبزوار نیز امسال موفق شد به مقام قهرمانی رقابت های این رشته ورزشی در ایران دست یابد.
همچنین هندبال آقایان ثامن الحجج سبزوار نیز با اختلاف بسیار اندک با تیم هندبال مشهد ، مقام نائب قهرمانی کشور را دراین دوره از مسابقات از آن خود کرد. پیش از این نیز تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی هندبال شرکت کرده بود که خود افتخاری دیگر برای شهر سبزوار محسوب می شود.
با مشاهده موفقیت های متعدد و متوالی ذکر شده ،  هرفرد ناظری ، به این نتیجه می رسد که این دست آوردهای ورزشی در سبزوار تنها یک رویداد اتفاقی نیست ، که بتوان آن را به حساب شانس گذاشت و ساده از کنار آن عبور کرد ، بلکه این موفقیت ها نشان دهنده شکوفایی استعدادهای طبیعی خطه سربداران در زمینه ورزشی است. که اتفاقاً این منطقه از پیشینه ورزشی طولانی مدتی نیز برخوردار بوده است...
ادامه این مطلب را در هم اکنون در بخش کاغذ کاهی همین وبسایت مطالعه نمایید. برای ورود به این بخش روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments

کاملا موافقم . شانش باشه یک سال و دوساله نه که این همه ساله سبزوار داره مقام های قهرمانی کشورو در رشته های مختلف به خصوص هندبال به دست میاره که یعنی واقعا یک چیزی یک استعدادی در این شهر هست
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما