تجمع اعتراضی کارمندان بیکار شده موسسه ثامن الحجج در مقابل فرمانداری سبزوار / اگر قرار به بیکار شدن ما بود، کاش می گفتید که ازدواج نکنیم

 شماری از کارکنان بیکار شده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در مقابل فرمانداری سبزوار به تجمع اعتراضی پرداختند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، بحرانی که اخیرا برای برخی موسسات مالی و اعتباری نظیر میزان و ثامن الحجج به وجود آمده، باعث بیکاری شماری از کارمندان این موسسات شده است که تا پیش از آن در اکثر شهرها شعبه های  فراوانی داشتند.

هرچند فعالیت های اینگونه موسسات مالی و اعتباری همواره با انتقادات زیادی مواجه بوده است و آسیب های فراوانی به اقتصاد کشور وارد می آورد، اما بیکارشدن کارمندانی بر مبنای اشتغال در این موسسات، زندگی اقتصادی و خانوادگی خود را پایه گذاری کرده بودند، خود آسیب مهم دیگری است که مسئولان باید هنگام برخورد با اینگونه موسسات، این آسیب ها را نیز که به تعدادی از کارمندان ساده و بدون پشتوانه مالی کافی وارد می شود و ممکن است زندگی خانوادگی آن ها را با تهدید مواجه کند نیز، مد نظر داشته باشند.

در روی یکی از پارچه نوشته هایی که کارمندان بیکار شده موسسه ثامن الحجج در مقابل فرمانداری سبزوار به دست گرفته اند، چنین متنی نوشته شده است:

اگر قرار به بیکار شدن ما بود، کاش می گفتید که ازدواج نکنیم. هیچ دردی سخت تر از شرمندگی مقابل خانواده نیست... آیا مسئولیت اشتباه و خطای سایرین را کارمندان مظلوم باید جوابگو باشند؟ به کدامین گناه اخراج شویم؟؟

نظرت را بنویس
comments

عباس

دوستان عزیز ،شما که اخراج نشده اید .در اثر عملکرد بد شماها موسسه منحل شده است !!!!ای کاش از ابتدا به فکر این روز بودید ! با درآمد حاصل از ربا زندگی می کردید و امروز تمام شد .نه تنها برای شما که برای همه .

جواد

زمانی که حال روز این بانک و موسسه خوب بود و تا توانستید برای خودتون وام های درصد پایین فراهم کنید و اقدام به خرید زمین و ساختمانهای فراوانی بکنید حرفی نبود ولی که حالا دارید یه کم رنج مردمی که سالهای با بدبختی زندگیشونو پیش میبرن و حالا سرمایه اندکشون نزد این موسسه بر باد رفته یادتون افتاد که نان در آوردن چقدر سخته ،شرمندگی پیش زن و بچه چه درد آورده !!!!

جواد آقا حس همدلی و همدردیت منو کشته یادت نره میگن بنی ادم اعضای یک پیکرند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما