شعر خوانی در چهلمین شب درگذشت پدر شعر انقلاب

شعرخوانی شاعران در سوگ پدر شعر انقلاب در سبزوار
 
گروه هنر: مراسم شعرخوانی در اربعین رحلت حمید سبزواری در حالی شب گذشته در کنار آرامگاه این شاعر استکبارستیز برگزار شد که با استقبال بی نظیر مردمی همراه بود و خانواده این شاعر انقلابی شبی به یاد ماندنی را همراه با گریه و اشک و یادآوری خاطرات گذشته پشت سر گذاشتند.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سومین مراسم شعرخوانی در اربعین رحلت استاد حمید سبزواری در حالی شب گذشته، ۳۱ تیرماه در کنار آرامگاه این شاعر بلندآوازه و استکبارستیز برگزار شد که با استقبال بی نظیر مردمی همراه بود.
 
خانواده این شاعر انقلابی شبی به یاد ماندنی را با شعرخوانی شاعران سبزواری همراه با گریه و اشک و یادآوری خاطرات گذشته پشت سر گذاشتند.
 
در این مراسم که در پارک آزادگان برگزار شد، سبزوار جمعی از مسئولان شهرستان و حسین مقصودی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، دکتر محمد فغانی، یکی از شاعران سبزواری، شعری را با کلمات کلیدی و برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره پدر شعر انقلاب در جمع حضار همراه با شور و حال خاصی بیان کرد.
 
مراسم پایانی اربعین درگذشت شاعر گرانقدر انقلاب در سبزوار در ادامه با شعرخوانی شاعران درباره حمید سبزواری ادامه یافت.
 
رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای «حمید» که مشتمل بر بخش‌هایی همچون «زندگی‌نامه»، «خاطرات»، «نواهای آشنا»، «اشعار»، «کتاب‌ها»، «در محضر رهبری»، «نگارخانه»، «گالری عکس»، «فیلم‌ها»، «صدای استاد»، «در محضر استاد»، «شعرشناسی»، «در رثای حمید» و «در آئینه دیگران» است، از دیگر برنامههای مراسم اربعین این شاعر انقلابی بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما