تبریک نرگس آبیار کارگردان شیار 143 به مناسبت تولد محمود دولت آبادی / هنوز وقتی کلیدر می خوانم انگار بار اول است

نرگس آبیار کارگردان زن ایرانی که فیلم شیار 143 او به عنوان یکی از فیلم های موفق حوزه دفاع مقدس ایران در سال 92 به جوایز متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی دست یافت و فیلم نفس را نیز در کارنامه کاری خود دارد، با انتشار یادداشتی کوتاه به استقبال سالروز تولد محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری و آقای رمان ایران رفته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه یادداشت کوتاه نرگس آبیار که در آن از داستان های دولت آبادی به ویژه رمان کلیدر او ستایش کرده، در خبرگزاری ایرنا به شرح زیر منتشر شده است:

یادداشت نرگس آبیار برای سالروز تولد محمود دولت آبادی
 
نرگس آبیار کار گردان فیلم سینمایی نفس سالروز تولد محمود دولت آبادی را تبریک گفت.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا نرگس آبیار در اینستاگرام خود نوشت :
 
ده مرداده و تولد محمود دولت آبادی. هنوز وقتی کلیدر رو می خوانم انگار برای بار اوله که می خوانم و هر بار کتاب رو جرعه جرعه و با لذت می نوشم. هنوز وقتی برای بارها و بارها داستان های دولت آبادی رو می خوانم دلم نمیاد تمام بشوند.
 
محمود دولت آبادی متولد دهم مرداد 1319 است.
 
منبع: ایلنا
 
*    *    *
 
گفتنی است در سال 93 هنگام برگزاری مراسم اکران فیلم شیار 143 با حضور مادران شهدای دفاع مقدس، محمود دولت آبادی از جمله میهمانان ویژه این برنامه بود که دسته گلی به نرگس آبیار تقدیم کرد.
 
استاد محمود دولت آبادی از چهره های بین المللی ادبیات ایران و از مفاخر برجسته خراسان است که همشهریان سبزواریش به وی افتخار می کنند.
 
هرچند برخی نگاه های افراطی و رفتارهای تندروانه در دهه های اخیر به دنبال منزوی کردن و به حاشیه راندن این هنرمند برجسته سبزواری بوده است، اما استاد دولت آبادی همواره از سوی اکثر فرهیختگان و ادب دوستان و  هنرمندان و فرهنگ شناسان کشور و جهان مورد ستایش قرار گرفته و هرگز به دست فراموشی سپرده نشده است.
 
امید می رود همشهریان سبزواری این نویسنده برجسته، بتوانند چه در زمان حیات و چه پس از آن از وجود این چهره جهانی معروف و محبوب نهایت بهره فرهنگی و ادبی را ببرند.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما