فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری گفت:

وضعیت صنعت، معدن و تجارت سبزوار بسیار خوب است! / بیمه شدگان بخش صنعت در سبزوار افزایش یافته است

فرماندار ویژه سبزوار:
۱۷ میلیارد تومان از بودجه پروژه‌های شهری سبزوار محقق شد‌
 
فرماندار ویژه سبزوار گفت: تاکنون در مرحله نخست ۱۷ میلیارد تومان از بودجه شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، احمد برادران ‌چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به دولت الکترونیک اظهار داشت: امروز پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای نیازمند بستر هوشمند سازی و استفاده درست از دولت الکترونیک و تلاش در جهت تحقق این امر است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر از حداقل خدمات دولت الکترونیک استفاده می‌کنیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر 96 درصد از ادارات استان متصل به شبکه دولت هستند که این امر صرفه جویی در زمان را در پی دارد.
 
برادران با اشاره به افزایش 48 درصدی اعتبارات شهرستان سبزوار در سال 95 یادآور شد: با وجود محدودیت‌های دولت خوشبختانه ما در سال جاری افزایش اعتبارات شهرستان، تملک دارایی، ماده 180 و نفت و گاز را داشتیم و تاکنون در مرحله نخست 17 میلیارد تومان از بودجه شهرستان اختصاص یافته است.
 
فرماندار سبزوار با اشاره به وضعیت صنعت در کشور و شهرستان نیز عنوان کرد: وضعیت صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سبزوار بسیار خوب است و این درحالی است که کشور در این حوزه محدودیت‌هایی را دارد.
 
وی با اشاره به افزایش 6 درصدی آمار بیمه شدگان از سال 92 تا پایان خرداد 95 افزود: آمار بیمه شدگان شهرستان نشان دهنده افزایش اشتغال در سطح شهرستان است.
 
فرماندار سبزوار با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان از سال 93 تا پایان خرداد 95 از 42 هزار نفر به 45 هزار و 259 نفر یادآور شد: همچنین در سال گذشته 174 نفر برای بیمه بیکاری به اداره تامین اجتماعی شهرستان مراجعه کرده‌اند.
 
برادران تاکید کرد: ما در سبزوار در حوزه صنعت نه تنها تعدیل نیروی انسانی نداشته‌ایم بلکه با افزایش نیرو و بیمه شدگان مواجه هستیم.
 
وی همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: مردم صاحبان این مرز و بوم هستند و ادارات باید به تکریم ارباب رجوع با ارائه خدمات، راهکار، مشاوره و راهنمایی خوب و درست به آنها و با رعایت قانون و تاکید بر اجرای قانون توجه کنند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز با اشاره به شرکت کابل خودرو سبزوار اظهار داشت: این شرکت با همه مشکلات حوزه صنعت و بخش خودروسازی کشور، با قدرت و قوت درحال تولید است و علاوه بر تولید سیم و کابل، در حال تولید شیشه بالابر اتومبیل و موتور مکانیزم برف پاک کن و سایر تولیدات است و طرح‌های توسعه‌ای خوبی در این شرکت در حال انجام است.
 
علی امیدبخش با تاکید بر اینکه امروز سبزوار قطب قطعه سازی خراسان رضوی است افزود: بسیاری از کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی در داخل شهرک های صنعتی و بیرون آن مشغول تولید قطعات فلزی با دقت بسیار بالا هستند که برخی از این قطعات در صنایع خودرو سازی و حتی نظامی کاربرد دارد.
 
وی با اشاره به شهرک‌های صنعتی نیز خاطرنشان کرد: تا چند سال گذشته شهرک صنعتی شماره یک تکمیل نشده بود و تعداد اندکی واحد صنعتی در آن مشغول کار بودند اما در حال حاضر شهرک شماره یک تکمیل و فاز دو شهرک، واقع در ضلع جنوبی جاده شکل یک شهرک صنعتی را به خود گرفته است.
 
وی یادآور شد: در طول چند سال گذشته با وجود مشکلات بسیار زیاد در بخش صنعت خوشبختانه در سبزوار هر سال نسبت به سال گذشته شاهد رشد شاخص‌های صنعتی بوده‌ایم.
 
امیدبخش ادامه داد: امروز با تلاش های صورت گرفته نگاه مردم شهرستان به بحث سرمایه گذاری در بخش صنعت متحول شده و بسیاری از سرمایه داران این شهر به این نتیجه رسیده‌اند که سرمایه گذاری در بخش صنعت گرچه سخت و دیر بازده است اما سرمایه گذاری خوب و قابل قبولی است و تغییر نگاه مردم از نگاه تجاری و بازاری به توجه به صنعت کاری بسیار سخت و دشوار بوده که در این میان نیز نقش فعالان حوزه رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار بوده است.
نظرت را بنویس
comments

مسعود

کلا در کشور ما و در دوره هر مدیری اوضاع در حال بهتر شدنه . به هرحال هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما