سید علی کوشکی: رضایت مندی شهروندان سبزواری در سازمان آرامستان های شهرداری تحقق یافته است

بازدید شهردار منتخب از آرامستان سبزوار+عكس
 
شهردار منتخب سبزوار به همراه جمعي از اعضاي شوراي شهر و مسئولان شهرداري از آرامستان اين شهر بازدید و وضعیت کنونی و نحوه توسعه كمي و كيفي این فضا را بررسی نمود.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار ، سيدعلي كوشكي در اين ابتداي اين بازديد گفت: معیار و ملاک ما برای ارزیابی مدیران شهرداری رضایت مندی شهروندان است که این مهم در سازمان آرامستان های شهرداری محقق شده است.
 
وي كه در سالن تكريم ارباب رجوع آرامستان فعلي سبزوار حضور يافته بود، افزود: مجموعه اقداماتی که برای تشییع، تغسیل و تدفین متوفیان در این سازمان صورت گرفته موجبات رضایت مندی بیشتر ارباب رجوع را فراهم کرده است.
 
او تصریح کرد: باید فضای اداری اين بخش از سازمان آرامستان های شهرداری به گونه ای باشد که موجبات کاهش آلام بازماندگان و انجام امور اداری آنان در کمترین زمان صورت گیرد.
 
وی همچنین از تجهیز، بهسازی و ساماندهی غسالخانه آرامستان فعلي نيز تقدیر کرد و اظهار داشت: این اقدام را در راستای تکریم ارباب رجوع،  مهم و ضروري بود.
 
معاون خدمات شهري شهرداري سبزوار در ادامه با حضور در گلزار شهدای سبزوار نسبت به مقام والای شهدای دفاع مقدس و  انقلاب اسلامي ادای احترام کرد.
 
او با اظهار امیدواری نسبت به تداوم اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.
 
كوشكي در ادامه از ديگر بخش هاي آرامستان بازديد كرد و بر رفع مشكلات موجود، تكريم هر چه بيشتر ارباب رجوع، تامين امنيت، نظافت، زيباسازي، ديوارنويسي و… تاكيد كرد.
 
وي خطاب به مديرعامل سازمان آرامستان ها نيز افزود: سازمان تمام تلاش خود را انجام دهد تا با توان بیشتری در خدمت همشهریان عزیز و زائرین مزار شهدا وعزیزان شهروند باشند تا آنها بتوانند با آرامش و سهولت در مزار عزیزانشان حضور پیدا كنند.
 
شهردار منتخب درپايان استقبال خود را از انتقاد و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق امور شهرداری اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم ، از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاي خدمات شهرداری استفاده می نمایند .
 
گفتني در اين بازديد داريني مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري سبزوار هم به ارائه گزارشي از اقدامات اين سازمان در راستاي توسعه كمي و كيفي آن پرداخت.
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما