روز های جهانی ناشنوایان و سالمندان توسط بنیاد مردمی قدم در سبزوار گرامی داشته شد

بنیاد مردمی قدم که از اوایل سال جاری فعالیت خود را در سبزوار آغاز کرده است، در روزهای اخیر به مناسبت 8 مهر روز جهانی ناشنوایان و 9 مهر روز جهانی سالمندان  فعالیت های نمادینی را در سطح شهر به انجام رسانیده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، شماری از اعضای جوان بنیاد مردمی قدم بعد از ظهر چهارشنبه گذشته در محل چهار راه دادگستری که از مناطق پر تردد شهر سبزوار است با به دست گرفتن پلاکاردها و نیز با درخواست از عابرین برای اینکه به مدت ده ثانیه با گرفتن گوش خود جهت درک احساس ناشنوایان در خیابان قدم بزنند و نیز با تلاش برای توجیه مردم به ضرورت آموختن زبان اشاره جهت کمک به ناشنوایان، سعی کردند توجه همگانی را به این روز و به معضلاتی که ناشنوایان و خانواده هایشان ممکن است با آن ها مواجه باشند، جلب کنند.

در روز 9 مهر نیز تعدادی از همین اعضای جوان بنیاد مردمی قدم به مناسبت روز جهانی سالمندان به موسسه خیریه حاج عباس صالح آبادی محل نگهداری سالمندان پدر سبزوار رفتند و با آنان به گفتگو پرداختند.

مجتبی علیزاده و سید حامد حیدری هنرمندان تئاتر سبزوار در گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان برای 10 ثانیه گوش های خود را گرفتند.

حسین مطلوبی از فعالان رسانه ای سبزوار و عضو بنیاد مردمی قدم به مناسبت روز جهانی سالمندان با پدران بستری درموسسه خیریه حاج عباس صالح آبادی دیدار و گفتگو کرد

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما