عکسی زیبا از مقبره ملاحسین واعظ کاشفی به همراه گلایه عکاس برجسته سبزواری از عدم حمایت مسئولان از هنرمندان

سید علی حسینی فر که از عکاسان برجسته و افتخارآفرین و مقام آور دیار سربداران در بسیاری از جشنواره های ملی و چند جشنواره بین المللی عکس است، به تازگی تصویری زیبا از بنای مقبره ملاحسین واعظ کاشفی  در سبزوار را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده و به همراه آن متنی گلایه آمیز از عدم حمایت مسئولان از هنرمندان را درج کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه متن انتقادی  سید علی حسینی فر در کانال تلگرامیش به شرح زیر است:

بنای یادبود ملا حسین واعظ کاشفی
عکس از سیدعلی حسینی فر
 
پی نوشت: این عکسو به همراه چند عکس ارزشمند دیگه از بناهای تاریخی شهرمون رو، به آقایون شورای شهر، آقای ... مسول محترم گردشگری نشون دادم جوابی که آقایون در حمایت از هنرمند های شهرشون، در توسعه صنعت گردشگری و توریست دادند خیلی منو به نا امیدی سوق داد: اهدا کن ...! یه تقاضای کتبی بنویس شاید فرجی بشه ..!
 
گویی آقایون بر این باورند که هنرمند باید با باد هوا زندگی کند و تجهیزاتشو خریداری کنه و ... البته در مملکتی معتبرترین مسابقه عکاسیش که همون فجر هست جایزه برگزیدگانش 5 میلیونه که حتی بدنه یه دوربین حرفه ای هم نمیشه بیش از این هم نمیشه از آقایون انتظار داشت ...
 
این عکس به صورت پوستر بر طبق قوانین حرفه ای فروش آثار هنری به فروش می رسد.
 
جهت سفارش تهیه پوستر های حرفه ای جهت معرفی فضاهای مختلف با اهداف جذب توریست و رونق گردشگری به شماره تلفن زیر تماس حاصل نمائید.
سیدعلی حسینی فر  09151705596 
 
منبع: کانال تلگرامی سید علی حسینی فر
 
گفتنی است ملاحسین واعظ کاشفی ادیب و دانشمند برجسته سبزواری در قرن های اخیر و مولف کتاب ادبی روضه الشهدا است که اولین مقتل شهدای کربلا به زبان فارسی محسوب می شود و مجالس عزاداری امام حسین (ع) در ایران پس از تألیف کتاب او با نام روضه الشهدا ، به  عنوان مجالس روضه خوانی مشهور شد.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما