روستاهای علیک و کیخسرو شهرستان خوشاب گازرسانی شدند

خبرگزاری ایسنا نوشت:
 
بهره برداری از پروژه گازرسانی فاز یک سلطان‌آباد از توابع خوشاب سبزوار 
 
آیین بهره برداری قسمتی از پروژه گازرسانی فاز یک سلطان آباد از توابع خوشاب سبزوار با گازرسانی به دو روستای علیک و کیخسرو توسط کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی انجام شد.
 
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، سیدحمید فانی شامگاه دیروز در آیین بهره برداری قسمتی از فاز یک پروژه گازرسانی به روستاهای سطان آباد شهرستان خوشاب اظهار کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی به هفت روستای این منطقه رقمی معادل 94 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
 
وی مشخصات فنی این پروژه را شامل اجرای 105 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب یگهزار و 54 عدد انشعاب گاز دانست و عنوان کرد: امروز با بهره برداری از قسمتی از این پروژه شامل گازرسانی به دو روستای علیک و کیخسرو جمعیتی بالغ بر 331 خانوار در غالب بیش از یکهزار و 600 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
 
فانی با اشاره به پیشرفت 91 درصدی فاز یک پروژه گازرسانی به هفت روستاهای سلطان آباد خوشاب از توابع سبزوار که در محور مشکان-خوشاب قرار دارد، خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه در پایان سالجاری، جمعیتی بالغ بر 9300 نفر گازدار خواهند شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی تاکید کرد: هدف اصلی خدمتگذاران مردم در شرکت گاز محرومیت زدایی و توسعه متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط کشور است.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما