نماینده سابق سبزوار و آقای وزیر زیر یک چتر

تصویری از دکتر مرتضی خیرآبادی نماینده سابق سبزوار در مجلس ششم شورای اسلامی به دست تحریریه اسرارنامه رسیده است که وی را دوشادوش وزیر بهداشت و زیر چتری که دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی نگاه داشته، نشان می دهد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه دکتر مرتضی خیرآبادی یکی از نمایندگان خوشنام سبزوار در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی از بعد از انقلاب است.
 
وی در دوران حضور 4 ساله اش در جایگاه نمایندگی این شهرستان منشأ تأثیرات مهمی بود و در کنار تعدادی دیگر از مسئولان وقت و نهادهای مردمی، نقش فعالانه ای در شماری از پروژه های مهم توسعه ای دیار سربداران ایفا کرد که ازجمله  آن ها می توان به پیگیری و به سرانجام رسانیدن فرودگاه این شهر اشاره کرد.
 
خیرآبادی به خاطر تخصص و سوابقش معمولا ارتباط نزدیکی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز رابطه دوستانه ای با برخی وزرای بهداشت کشور داشته و دارد و همچنین از جمله فرزندان دیار سربداران است که درسال های پس از نمایندگی نیز ارتباط خود را با سبزوار قطع نکرده و می تواند با کمک نفوذی که از آن برخوردار است، در پیشبرد و پیگیری برخی پروژه های مهم شهرستان همچنان موثر باشد.
 
از آنجایی که داشتن ارتباط موثر با متخصصان، فرهیختگان، نخبگان و فرزندان شایسته هر شهر و جامعه ای یکی از مهمترین زمینه های توسعه  آن شهر و جامعه را فراهم می آورد، امید می رود سبزواری  ها نیز بتوانند در شناسایی و برقراری ارتباط موثر و متقابل با فرزندان شایسته خود در دیگر نقاط کشور و جهان کوشا بوده و به صورتی هدفمند و سازماندهی شده با بهره گیری از توان هریک از آن فرهیختگان زمینه های توسعه پایدار شهر و دیار خود را فراهم آورند.
 
به جز دکتر خیرآبادی که در این مطلب به صورت اختصاصی مورد اشاره قرارگرفت، سبزوار فرزندان بسیار شایسته دیگری در تخصص های مختلف دارد که در شهرها و نقاط مختلف کشور و جهان زندگی می کنند و امید می رود، رسانه ها و همچنین مردم قدرشناس و مسئولان دیار سربداران نسبت به شناسایی و برقراری ارتباط کاربردی متقابل با این فرزندان همه تلاش خود را بکنند.
 
گفتنی است نام مرتضی خیرآبادی پیش از این در فهرست مدیران و چهره های سیاسی سبزوار بزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

mehdi khoshsima

به جای تعریف بهتره از گندکاریاش هم بگین. یکیشو میگم، بقیش با شما: مسئول واردات خونهای آلوده از فرانسه و آلوده شدن بیش از 8 هزار نفر در کشور از دستاوردهای ایشون و جناب اسماعیلی (رئیس سازمان انتقال خون وقت که اتفاقا سبزواری هم بودن) بوده دلیل کاندید نشدن مجددشون هم یکیش اینه

بهروز

الان فرق اسبق با سابق رو بگو ماهم بدونیم

شمس

مدیریت سایت اسرار نامه، نماینده سابق نه ... اسبق درسته سواد نوشتاری چیز بدی نیست اخوی

فرزانه

وای که دیگه چه قدر نوشابه باز میکنن بعضیا حالا مگه شق القمر کرده؟

کارمندعلوم پزشکی

آفرین به اسرارنامه که اینقدر با ظرافت ودقت این عکسها ومطالب را گردآوری میکند،خسته نباشید وامیدوارم همیشه سرزنده باشید

ای جااااااااان

نودهی

چه ذوقی کرده وزیر که کنار دکتر خیرآبادی فرزند خلف سبزوار بزرگ واستاده وعکس انداخته.

پس چی برادر !بایدم ذوق کنه،چون همه میدونن دکتر خیرآبادی فردی فراتر از یک وزیرهستش

دروود بر مرد عمل و انسانیت ،افتخار سبزوار جناب دکتر خیرآبادی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما