هفته آینده با حضور هیأتی عالی رتبه از دانشگاه سوربن در سبزوار

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن فرانسه

با حضور هیاتی عالی رتبه از دانشگاه سوربن فرانسه در دانشگاه حکیم سبزواری:
 
دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند
 
مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزوای با اشاره به سفر هیاتی علمی از دانشگاه سوربن پاریس به دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در این دیدار تفاهم نامه همکاری های علمی- پژوهشی بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سوربن( پاریس ۱۳) را امضا خواهند کرد.
 
دکتر حسن دلبری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار کرد: هیاتی عالی رتبه از مسولان دانشگاه سوربن فرانسه ( پاریس ۱۳) طی هفته آینده سفری به دانشگاه حکیم سبزواری جهت رایزنی علمی و افزایش سطح تعاملات پژوهشی خواهند داشت.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی- آموزشی دوجانبه در این دیدار گفت: در این تفاهم نامه مباحثی همچون تبادل استاد و دانشجو، تحقیقات مشترک و همکاری های این دو دانشگاه ها با یکدیگر پیش بینی شده است.
 
مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزوای ادامه داد: این نخستین سفر یک هیات عالی رتبه علمی از دانشگاهی معتبر اروپایی به سبزوار جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی است و  امیدواریم این مهم بستر ساز همکاری های گسترده  دو  دانشگاه در زمینه های علمی و فناوری باشد.
 
دکتر دلبری در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه حکیم سبزواری به افزایش سطح مراودات و همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز علمی برتر دنیا یادآور شد: در راستای ارتقای سطح دیپلماسی علمی دانشگاه، سال  گذشته نیز تفاهم نامه همکاری، با دانشگاه تورین ایتالیا ولیون فرانسه منعقد شد .
 
منبع: کانال تلگرامی دانشگاه حکیم سبزواری
 
این هیأت فرانسوی همچنین در دانشگاه حکیم سبزواری به سخنرانی هم می پردازند. در این رابطه نیز وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری نوشته است:
 
هیات عالی رتبه دانشگاه سوربن فرانسه در دانشگاه حکیم سبزواری سخنرانی می کنند 
 
 هیاتی عالی رتبه از دانشگاه سوربن فرانسه (پاریس ۱۳ ) هفته آینده در دانشگاه حکیم سبزواری سخنرانی می کنند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پرفسورSerge Zeteaoui مدیر مرکز مطالعات پیوسته دانشگاه سوربن فرانسه ( پاریس ۱۳) و پرفسور  Elizabeth Lavillauroyروز یک شنبه ۹ آبان ماه  با موضوع “سیستم های آموزش ضمن خدمت و رابطه دانشگاه- سازمان و دوره های پسا دکتری” در دانشگاه حکیم سبزواری سخنرانی خواهند کرد.
 
‘گفتنی است این سخنرانی از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ در سالن استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری 

 

نظرت را بنویس
comments

شهروند سبزواری

بسیار عااااااااااااالی باشد برای رشد و تعالی بهتر و بیشتر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما