توسط یک بانوی نیک اندیش سبزواری:

آپارتمانی در تهران به موسسه معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار اهدا شد

سبزوار- ایرنا -بر اساس وصیت یک بانوی نیکوکار سبزواری، یک آپارتمان 55 متری در منطقه پونک تهران به معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار اهدا شد.
 
به گزارش ایرنا، مدیرعامل موسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار در مراسم چهلمین روز در گذشت این بانوی نیکوکار در این مرکز گفت: درعمل به وصیت بانو 'معظم مجلل' این آپارتمان در اختیار این موسسه قرار گرفت که هنوز ارزش آن براورد نشده است.
 
حمید بلوکی اظهار کرد: با فروش یا اجاره این آپارتمان یک مجموعه اداری در مرکز معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار به نام این بانوی خیر و نیکوکار احداث می شود.
 
وی افزود: یکی از مشکلات این مرکز کمبود فضا است که با احداث مجموعه اداری، فضاهای کنونی به مجموعه نگهداری از معلولین اختصاص می یابد. 
 
بلوکی تصریح کرد: 40 درصد هزینه های این مرکز توسط خیرین، 40 درصد آن توسط بهزیستی و خانواده مددجویان و 20 درصد هزینه ها از محل درآمد تالار پذیرایی وابسته به این مرکز تامین می شود.
 
رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز در این ارتباط گفت: اهدای این آپارتمان از سوی بانوی نیکوکار سبزواری کمک زیادی در رفع نیازهای مرکز معلولین خیریه این شهرستان می کند.
 
مرضیه کسرایی افزود: یارانه پرداختی به تنهایی هزینه جامعه معلولان و سالمندان را تامین نمی کند و تامین هزینه جامعه هدف نیازمند کمک خیرین است.
 
وی اظهار کرد: 23 مرکز خیریه در سبزوار زیر نظر بهزیستی در بخش های سالمندان، معلولین و کودکان بی سرپرست فعالیت دارند.
 
115 معلول ذهنی دختر بالای 14 سال در مرکز معلولان ذهنی امیرالمومنین(ع) سبزوار نگهداری می شوند.
 
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. 
 
 خبرنگار:حمید دلاوری هروی
 
*  *  *
 
گفتنی است نام بانو معظم مجلل هم اکنون در فهرست نیک اندیشان سبزواربزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
نظرت را بنویس
comments

علی مزینانی عسکری

باسلام و عرض ادب این مصاحبه جانباز مزینانی را در شاهدان کویرمزینان ببینید جانبازی که تیر خلاصی خورد و شیمیایی شد عوارض شیمیایی ‌شدن ۳ فرزند بیمار نصیبم کرد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما