رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار:

در راهپیمایی 13 آبان امسال بار دیگر شاهد نمایش اقتدار و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی خواهیم بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از آمادگی همه ظرفیت های شهرستان برای برپایی هر چه با شکوه تر راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.
 
علیرضا رادمان شامگاه چهارشنبه در گفتگو باخبرنگار اسرارنامه اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان امسال از ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه از محل چهار راه بیهق به سمت مدرسه علمیه اهل البیت (ع) برگزار می شود و یقیناً این بار نیز مانند همیشه با حضور آحاد مردم متدین و انقلابی سبزوار و به ویژه دانش آموزان شهرستان، نمایشی از اقتدار و همبستگی ملت حزب الله دربرابر توطئه های استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود.
 
وی سپس به برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی که برای مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: سخنرانی حجت الاسلام جعفری نسب، اجرای زنده توسط هنرمندان موزیک گروه 47 سلمان، اجرای سرود توسط دانش آموزان مدارس، قرائت قطعنامه توسط یکی از دانش آموزان و  نیز  برنامه هایی نظیر نقاشی دیواری و... از جمله برنامه های فرهنگی و هنری مراسم فرداست.
 
رادمان همچنین در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، برای دعوت از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در یوم الله 13 آبان را، به شرح زیر در اختیار اسرارنامه قرار داد:
 
شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی  شهرستان سبزوار با صدور بیانیه ای از  امت استکبار ستیز ، عاشورایی ، فهیم و قدرشناس دیار سربداران خواست  تابا حضور پرشور  و گسترده، فعال وآگاهی بخش خود  در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان   که از ساعت 9:30 صبح از چهار راه بیهق بسمت مدرسه اهل البیت (ع) برگزار میگردد شرکت نموده  و اطمینان دارد حســـینـیـان پس از یک ماه مـشـــق حسـینـی در ماه محرم‌الحرام، یوم‌الله 13 آبان را  رزم حســیـنـی بر علیه یــزیـدیـان زمـان و در رأس آن آمریکای جنایت‌ پیشه  و حامی جنایت‌کاران و کودک‌کشان عالم دانسته و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود،  ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان و عاشورائیان بر آمریکای جنایتکار را،  بار دیگر، تکرار خواهد کرد و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ ا ست .
 
 
در این بیانیه آمده است : 
 
با ادامۀ رفتار و ادبیات زشت ، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجهه با سایر کشورهای مستقل، آزادیخواه ، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی ، ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
 
سیزدهم آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و باایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.
 
سیزدهم آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری ، تداوم ، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با " استبداد داخلی " و "استکبار و سلطه خارجی" است.
 
"یوم‌الله سیزدهم آبان" ؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی  رفیع ملت سربلند  ایران  است.
 
"سیزدهم آبان" ؛ سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تشیع ، حضرت امام خمینی (ره)، در سال 1343 به جرم دفاع از شرافت  و کرامت انسانی و  استقلال ایران و مخالفت با لایحۀ سراسر ننگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین امریکای جنایتکار است.
 
"سیزدهم آبان"؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان انقلابی معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی و استعمار و دخالت های امریکا در امور داخلی ایران  است  که این قیام توسط گارد دژخیمان رژیم منحوس طاغوت و با طراحی و دستور آمریکا در مقابل درب  اصلی دانشگاه تهران در سال 1357،  به وحشیانه ترین شکل ممکن  به خاک وخون کشیده شد. 
دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام " سیزدهم  آبان" ؛  سالروز تسخیر و فتح  ظفرمندانۀ   لانه جاسوسی آمریکا به   (ره) در سال 1358 و یادآور فاتحان لانه جاسوسی آمریکاست ..
 
سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها ؛  ویژگی "استکبارستیزی ، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی"  ملت مبارز ،مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است .
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : 
شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ ، آمریکای ام‌الفساد قرن ، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی ـ  امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها ، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه  علیه بیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب اسلامی ، بیانگر اقتدار ، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایۀ  تدابیر و هوشمندی ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید  است .
این اقتدار که ناشی از سلاح ایمان و اعتماد و توکل به خداوند قادر متعال وایستادگی و مقاومت اسلامی و جهاد در راه خداست ، نه تنها نظام ، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و گرداب حوادث روزگار و توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه  و الگوی بی‌بدیل، نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای دنیای غرب ودر میان ملت های تحت سلطه و ستم امروز بدل ساخته است ؛  دستاوردی سترگ و حقیقتی انکارناپذیر که به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی جهان و ملت های مسلمان قرار گرفته است

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما