عضویت اینترنتی در کتابخانه های عمومی سبزوار به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار

زیبا باغانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار اعلام کرد: به مناسبت ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و به منظور فراهم کردن فرصت ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان، امکان ثبت نام اینترنتی فراهم می باشد.
 
 باغانی گفت:  متقاضیان عضویت رایگان، می توانند بدون حضور در کتابخانه و صرفا از طریق تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی سامان نسبت به ثبت درخواست عضویت خود اقدام کنند.
 
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار ادامه داد: عزیزانی که در روز ۲۴ آبان ماه نسبت به ثبت درخواست عضویت از طریق تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در سامانه مدیریت اقدام کنند، نوع عضویت آن‌ها به صورت «ویژه – رایگان» خواهد بود.
 
وی افزود: تایید ثبت‌نام نهایی منوط به حضور فرد در کتابخانه، و ارائه مدارک لازم خواهد بود. متقاضیان گرامی می توانند با مراجعه به سایت Samanpl.ir نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام اقدام نمایند.
نظرت را بنویس
comments

رضا

من امروز نمایشگاه کتاب نیشابور بودم. در منطقه باغرود نیشابور. همه چی خیلی خوب بود اگه فرصت کردین برین . حضور ناشرها هم گسترده و فعال بود.

نمايشگاه استاني کتاب در نيشابور از امروز آغاز مي شود. اين خبر را بزنيد تا مسئولان محترم خبردار شوند و بفهمند و براي بازديد بروند. بيچاره سبزوار مظلوم! _________________ برگزاری نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور 137094.jpg هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران یکشنبه 16 آبان‌ماه در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور افتتاح می‌شود. به گزارش ایسنا، هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران، فردا ساعت 18 در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور افتتاح می‌شود و از 16 تا 21 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خیام واقع در جاده باغرود پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. حضور 170 ناشر در هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران ترکمان غلامی مسئول کمیته نمایشگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: 200 غرفه در محل سایت آماده شده است و 170 ناشر در نمایشگاه حضور خواهند داشت، همچنین علاوه بر آن، غرفه‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه مشهد و همچنین تعدادی از مولفان نیشابوری در نمایشگاه حضور دارند. وی ادامه داد: نمایشگاه این آمادگی را دارد که روزانه بین 30 الی 40 هزار نفر بازدیدکننده را مدیریت کند. همچنین غرفه‌های خدماتی ویژه برای مسافران تدارک دیده شده است تا مسافران از لحاظ اسکان و غذا با مشکل روبه‌رو نشوند. مدیر عامل شرکت نمایشگاه دائمی و بین‌المللی خیام نیشابور افزود: همه سازمان‌های نیشابور در صدد هستند که این رویداد فرهنگی بسیار عالی برگزار شود و تمام توان در سایت برای برگزاری مناسب و مطلوب نمایشگاه به‌کار گرفته شده‌ است. سرویس‌دهی از ایستگاه‌های ثابت برای بازدیدکنندگان شهردار نیشابور، هادی مسلمی نیز اظهار کرد: ارائه خدمات سرویس‌دهی به صورت ایستگاه ثابت برای بازدیدکنندگان را خواهیم داشت و مسیر حرکت اتوبوس‌های ویژه نمایشگاه کتاب از میدان راه آهن، میدان ایران، میدان آزادی و تقاطع باغرود به سمت نمایشگاه خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها مخصوص نمایشگاه و تعداد آن‌ها متغیر است و در صورت استقبال بازدیدکنندگان، امکان افزایش دستگاه‌ها وجود دارد و از این لحاظ مشکلی وجود نخواهد داشت. مسلمی درخصوص دیگر اقدامات شهرداری نیز عنوان کرد: روگذر تقاطع غیرهم سطح امام رضا(ع) نیشابور نیز برای سهولت دسترسی افتتاح و لایه دوم آسفالت این تقاطع کامل ریخته شده، در آخرین مرحله نیز قسمت‌های دیگری از این مسیر تکمیل خواهد شد تا برای فردا آماده بهره‌برداری شود. کلیه‌ قطارهای مسیر در ایستگاه نیشابور توقف خواهند کرد همچنین به نقل از روابط عمومی کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، عبدالناصرعرب‌پور معاون فنی و عمرانی فرمانداری نیشابور گفت: با حضور مدیرکل راه آهن خراسان‌ رضوی در نیشابور تخصیص قطار مسافری برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب و فراهم کردن استفاده مسافران از امکانات ترددی کلیه قطارهای مسیر، با الزام به توقف و خدمات‌رسانی از برنامه‌های هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور خواهد بود. به گزارش ایسنا ساعات بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح از ساعت 9:30 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 15:30 تا 21 خواهد بود و علاقه‌مندان برای پیگیری اخبار مربوط به نمایشگاه می‌توانند به سایت www.pkn1395.ir مراجعه کنند.

محمدرضا

ممنون بابت ذکر خبر در قسمت نظرات سایت فقط👍ولی با توجه ب بازتاب وسیع این موضوع و افتخاری ک برای استان توسط نیشابور بدست اومده ذکر این خبر در صفحه اصلی و دعوت از سبزواری های عزیز برای شرکت در این نمایشگاه و حفظ ابروی هر چ بیشتر استان و کتاب و کتابخوانیمان خالی از لطف نیست.با تشکر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما