رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات خراسان رضوی:

امام جمعه سبزوار از روحانیون ریشه دار انقلاب بود / امام جمعه بعدی سبزوار هنوز مشخص نشده است

الهام شبانی مقدم - اسرارنامه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان خراسان رضوی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه سبزوار که 27 سال از عمر خود را در حوزه سپری کردند از روخانیون ریشه دار انقلاب بود.  

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه حجت الاسلام و المسلمین عمادی روز جمعه در حاشیه تشییع پیکر امام جمعه فقید سبزوار به خبرنگار ما گفت: این فقیه عالی رتبه از روحانیون نسل اول انقلاب بود که هم خود و هم خانواده اش  در مقابل طاغوت مبارزه کردند.

وی فاضل، عامل، متعهد و عمل گرا بودن را از ویژگی های بارز نماینده ولی فقیه در سبزوار برشمرد و گفت: مرحوم ابراهیمی  انقلاب را باور داشت.  وی عمر خود  را در خدمت به مردم و مشکلات آنها سپری کرد  و با وجود اینکه مسئولیت های متعددی  علاوه بر  روحانیت بر عهده داشت  اما سختی کار هرگز باعث نشد که اندکی از خدمت به مردم گله مند شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات مشهد  در پاسخ به سوالی در باب تعیین امام جمعه جدید سبزوار گفت: اینکه چه کسی مسئولیت این امر را در این شهرستان بر عهده گیرد هنوز تصمیمگیری نشده است. منتظر بمانید به زودی مشخص خواهد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین عمادی  افزود: شهرهای ششتمد و چند شهر دیگر نیز از وجود امام جمعه محروم هستند و برای برپایی نماز جمعه هر هفته روحانی  از سبزوار اعزام می گردد که به زودی  این مناطق نیز  تعیین تکلیف خواهد شد

گفتنی است حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی پنجشنبه گذشته پس از 27 سال ایفای نقش در جایگاه امامت جمعه شهرستان سبزوار، در سن 76 سالگی درگذشت و پیکر ایشان روز جمعه بر دستان مردم ولایی دیار سربداران تشییع و روز شنبه 27 آذر95 درحرم مطهر رضوی در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

برای مطالعه گزارش های بیشتر از الهام شبانی مقدم هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما