حجت الاسلام غلامرضا مقیسه امام جمعه جدید شهرستان سبزوار شد

امام جمعه جدید سبزوار منصوب شد
 
گروه سیاسی: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی اعلام کرد: حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه به عنوان امام جمعه جدید سبزوار تعیین شده که آیین معارفه وی روز جمعه، سوم دی‌ماه در این شهر برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام ابراهیم معادی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح سوابق امام جمعه جدید سبزوار گفت: حجت‌الاسلام مقیسه از سال ۵۵ وارد حوزه علمیه شده و به مدت ۳۰ سال نیز در قم به تدریس علوم دینی مشغول بود و از ۱۰ سال گذشته با تکیه بر کرسی درس خارج فقه و اصول به نشر معارف اسلامی همت گماشته است. 
 
وی از مقام حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی، امام جمعه فقید سبزوار نیز تجلیل کرد و افزود: مرحوم ابراهیمی از نیروهای با سابقه انقلابی و علمی استان بود که با رسیدگی به امور مردم و تاسیس مدرسه علمیه برای تربیت طلاب علوم دینی در این شهرستان خدمات فراوانی انجام داد. 
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی که در سال ۱۳۶۹ به امامت جمعه سبزوار تعیین شده بود و همزمان مدیریت حوزه علمیه این شهر را نیز برعهده داشت؛ ۲۵ آذرماه جاری، در ۷۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
 
منبع: ایکنا
 
گفتنی است نام و معرفی کامل حجت الاسلام والمسلمین مقیسه پیش از این در فهرست روحانیون و شخصیت های مذهبی سبزوار بزرگ که از 3 سال قبل توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است.
 
شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه زندگی نامه امام جمعه جدید سبزوار به آدرس زیر مراجعه کنید:
 
نظرت را بنویس
comments

محمد

با سلام. حجت الاسلام و المسلمين مقيسه از اساتيد برجسته حوزه علميه قم و از روحانيون سرشناس كشور مي باشد. ان شاء اله بتوانند در سمت حساسي كه منصوب شده اند خدمات ارزنده اي ارائه دهند. ايشان اهل روستاي مقيسه و از بستگان نزديك حاج محمدتقي مقيسه اي دادستان اسبق شهرستان سبزوار مي باشند

شهروند

با سلام ارزوي توفيق براي امام جمعه جديد شهرمان سبزوار داريم و اماده همكاري
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما