محمد خرمگاه مربی تیم استقلال تهران برای عیادت مادرش راهی سبزوار شد

اتفاق تلخ برای مربی استقلال/ مادر خرمگاه با حمله قلبی روبه‌رو شدمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقی که برای مادرش رخ داده راهی سبزوار شد.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان دیدار استقلال و سپاهان خبری به مربی تیم فوتبال استقلال رسید که وی را سراسر آشفته و نگران کرد. ظاهراً در هنگام برگزاری مسابقه و به دلیل فشارهای روحی ناشی از تماشای مسابقه استقلال و سپاهان مادر مربی آبی‌پوشان به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل می‌شود. همین موضوع باعث نگرانی خرمگاه شد و البته پس از اتفاقاتی که رخ داد وی بلافاصله خود را به تهران رساند. خرمگاه که به دلیل اتفاقات و مسائل حاشیه‌ای قبل و بعد از بازی شرایط روحی مناسبی نداشت بعد از این موضوع راهی سبزوار شد و از علیرضا منصوریان اجازه گرفت تا بر بالین مادرش حاضر باشد.
 
سرمربی تیم استقلال هم که قصد سفر به ترکیه را داشت بعد از این اتفاق و البته ماجرای لغو پرواز تصمیم به ماندن در تهران گرفت و به مربی تیمش اجازه داد در سبزوار بماند. قرار است تمرینات استقلال امروز زیرنظر منصوریان در تهران آغاز شود.
 
منبع: خبرگزاری فارس
 
*    *     *
 
گفتنی است محمد خرمگاه بازیکن سابق و مربی فعلی تیم استقلال تهران، متولد اول مهر 52 در سبزوار است. 
 
نام و معرفی کامل این فوتبالیست برجسته سبزواری هم اکنون در فهرست ورزشکاران سبزوار بزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما