۴ جلد از کتاب «سرداران نامی ایران» به قلم محمود برآبادی منتشر شد

محمود برآبادی که در نگارش مجموعه ده‌جلدی «سرداران نامی ایران» همکاری دارد از انتشار چهار جلد از این مجموعه کمیک‌استریپ خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، چهار جلد از مجموعه «سرداران نامی ایران» به قلم این نویسنده ازسوی انتشارات موسسه فرهنگی و هنری خراسان منتشر شده است. تصویرسازی این آثار را  سعید رزاقی بر عهده  دارد و کتاب‌ها همه ۵۶ صفحه‌ای و در اندازه رحلی هستند.
 
برآبادی درباره این مجموعه گفت: این مجموعه با هدف آشنایی نوجوانان با زندگی سرداران نام‌آور ایران‌زمین نگاشته شده است؛ سردارانی که هریک در دوره‌ای از تاریخ نقش برجسته‌ای در پاسداری از آب و خاک این سرزمین کهن داشته و در راه عظمت آن کوشیده‌اند. این مجموعه به صورت کمیک‌استریپ است و برای گروه سنی«ج» - کودکان سوم تا پنجم دبستان - نوشته شده است.
 
«آریوبرزن، دلاور پارس»، «سورنا، سردار خستگی‌ناپذیر»، «بهرام چوبین، دلاوری از سرزمین ری» و «طاهر ذوالیمینین، سرداری با دو شمشیر» جلدهای منتشرشده به قلم این نویسنده هستند.
 
قرار است دو کتاب دیگر از این مجموعه ده‌جلدی با موضوع ابومسلم خراسانی و یعقوب لیث صفاری به قلم برآبادی منتشر شود.
 
او این روزها مشغول نگارش مجلد سوم رمان کودکانه «جزیره خرگوش‌های سفید» است و قصد دارد این مجموعه را با همت نشر افق راهی بازار کند. این مجموعه‌ به ماجراهای زندگی خرگوش‌ها در جزیره‌ای می‌پردازد و در هر جلد از آن خرگوش‌ها برای ماندن در آن جزیره با حوادث تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما