عوامل فیلم کوپال بر سر سفره کمه جوش غذای محبوب محلی سبزوار

اگرچه مراحل فیلم برداری، فیلم سینمایی کوپال به کارگردانی کاظم ملایی تقریبا یک سال قبل در سبزوار به پایان رسید و تدوین و موسیقی متن وسایر امور مربوط به تولید این فیلم نیز به تدریج در تهران انجام شد، اما خبر پذیرفته شدن این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) به عنوان مهمترین بخش جشنواره فیلم فجر مجدداً بهانه ای فراهم آورده تا عوامل این فیلم که عمدتاً متشکل از هنرمندان سبزواری و تعدادی از هنرمندان تهرانی هستند، مجدداً گردهم بیایند و به مرور خاطرات خود از روزهای تولید این فیلم بپردازند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه کوپالی ها به همین مناسبت در گروه تلگرامی خود اقدام به انتشار شماری از عکس های پشت صحنه تولید این فیلم در سبزوار کرده اند که یکی از این عکس ها مربوط به سفره شام کمه جوش غذای محبوب محلی سبزوار است که همه عوامل سبزواری و تهرانی فیلم کوپال در محل «درباغ» از آن نوش جان کرده اند.

در این تصویر کاظم ملایی در حالی که دختر کوچک خود «مِها» را در آغوش دارد، سر سفره نشسته و درکنارسایر عوامل کوپال مشغول صرف کمه جوشی است که دستپخت خواهر خود اوست.

گفتنی است فیلم کوپال که اولین ساخته بلند سینمایی کاظم ملایی کارگردان جوان سبزواری است، قرار است در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی ایران، که بهمن ماه 95 در تهران برگزار خواهد شد با فیلم های دیگری از کارگردان های مشهوری چون مسعود کیمیایی، پوران درخشنده، فریدون جیرانی، سعید سهیلی، حمید نعمت الله، مازیار میری، رامبد جوان و .... به رقابت بپردازد.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما