برگزاری سومین یادواره «یاران ماندگار» در سبزوار

گروه شهرستان‌ها: سومین یادواره «یاران ماندگار» ویژه سرداران شهید و شهدای مدافع حرم دیار سربداران در سبزوار برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سومین یادواره «یاران ماندگار» ویژه سرداران شهید و شهدای مدافع حرم دیار سربداران در سبزوار برگزار می‌شود.
 
بنابر این گزارش، این ویژه برنامه که بعد از نماز مغرب و عشاء در پنج شنبه ۷ بهمن از ساعت ۱۸ در مصلی شهرستان سبزوار آغاز می‌شود، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.
 
در این برنامه معنوی که با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود، عبدالرضا امیر احمدی از مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بازیگرانی از صدا و سما از جمله مهران رجبی و ابوالفضل همراه حضور خواهند داشت.
 
یادآور می‌شود، دومین یادواره «یاران ماندگار» با حضور دکتر معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران، نویسنده و راوی کتاب تحسین برانگیز و ارزشمند «من زنده ام» و حجت الاسلام حسن پور، نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضا سپاه و نقی زاده، بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه سبزوار برگزار شد.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما