حضور 4 بانوی سبزواری در نخستین کنگره ملی بانوان موفق ایران

چهار بانوی سبزواری در نخستین کنگره ملی بانوان موفق ایران حضور یافتند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه خانم ها زهرا شیرازی، مرضیه کسرایی فر، ام البنین دباغی مقدم و خانم احمدی 4 بانویی بودند که در این کنگره و کارگاه های جانبی آن که در روز دوشنبه 16 اسفند 95 در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران، برگزار شد، حضور داشتند

این کنگره با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از استانداران و زنان موفق ایران در عرصه های مختلف برگزار شد.
 
 برگزاری بیش از 10 پنل در حوزه های اشتغال، کارآفرینی و حمایت های اجتماعی از زنان، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی از جمله بررسی موفقیت زنان درقرآن کریم، جامعه مدنی، چالش ها و راهکارهای توانمندسازی زنان در محیط کار، عوامل موثر در موفقیت زنان در عرصه های مختلف هنر، با حضور اندیشمندان این حوزه همچنین اعطای گواهینامه های معتبر با تایید از دانشگاه های معتبر از بخش های حائز اهمیت این رویداد بود.
 
 در این کنگره ارسال بیش از 250 مقاله ثبت شد که از این تعداد 98 مقاله به عنوان پذیرش در کتابچه همایش، 41 مقاله به عنوان پوستر پذیرش شد و 12 مقاله به عنوان سخنرانی ارایه گردید.
 
این کنگره فقط به منزله تجلیل و قدردانی از بانوان موفق نبود بلکه با هدف بررسی موانع و رفع چالش های موجود در راستای حضور تاثیرگذار زنان درسطوح مختلف مدیریتی کشور برگزار شد.
 
 از دیگر برنامه های جانبی این کنگره می توان به برگزاری پنل هنرمندان، شعرا و نویسندگان اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما