حضور 25 هزار راوی دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور

 
سبزوار- ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: 25 هزار راوی دفاع مقدس کاوران های راهیان نورکشور در مناطق دوران جنگ تحمیلی را همراهی می کنند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی فضلی شنبه شب در حاشیه مراسم یادواره شهید شاخص کشوری، شهید احمد نظیف در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: ستاد راهیان نور کشور به لحاظ تعداد راوی مشکلی ندارد و برای همه کاروان ها راوی تامین می شود.
 
وی ادامه داد: 200 هزار نفر در قالب خادم، مبلغ، راوی و گروه های نمایش رزمی پذیرای زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستند.
 
سردار فضلی گفت: بزرگترین جشنواره مردمی جهان از فردا شب( یکشنبه ) با نام جشنواره رهاورد سرزمین نور در شهر خرمشهر و اردوگاه شهید باکری برگزار می شود.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: 34 هزار اثر مردمی درباره 12 موضوع راهیان نور به این جشنواره ارسال شده که 20 هزار و 400 اثر در مرحله داوری دارای امتیاز بودند و از آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور تقدیر می شود.
 
سردار فضلی گفت: جشنواره باروت خیس نیز در 23 اسفند برای پنجمین سال برگزار می شود که در آن بدترین و پلیدترین چهره روی زمین در مقابله با ارزشها اسلامی و انقلاب معرفی می شود.
 
شهید احمد نظیف از شهرستان سبزوار امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان شهید شاخص کشوری انتخاب شده است.
 
شهرستان سبزوار در دوران دفاع مقدس ۲۳معلم و ۴۶دانش آموزشهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است .
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما