کانون بسیج رسانه ای سبزوار افتتاح می شود / پوشش فعالیت رسانه ای در سطح غرب خراسان رضوی

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:
کانون بسیج رسانه در سبزوار افتتاح می‌شود
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از افتتاح کانون بسیج رسانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در سبزوار خبر داد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عباس محمدیان در سبزوار با اشاره به افتتاح کانون بسیج رسانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در سبزوار، اظهار داشت: مدیریت این کانون برعهده محمد مهرنیا به عنوان یکی از خبرنگاران با تجربه شهرستان سبزوار است که فعالیت رسانه ای در سطح غرب خراسان رضوی را تحت پوشش قرار می دهد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 کانون بسیج رسانه در شهرستان های خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند، افزود: امیدواریم طی سال جاری کانون های بسیج رسانه در سراسر استان به بیش از 20 کانون افزایش یابد.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به مهم ترین وظایف این سازمان در حوزه رسانه ای، بیان کرد: تقویت و ترویج رسانه های تراز انقلاب مورد توجه سازمان بسیج رسانه قرار دارد و کادرسازی نیروهای مجرب و رشد نیروهای انسانی می تواند زمینه های توسعه فعالیت های رسانه ای در استان را فراهم کند.
 
محمدیان تقویت جبهه رسانه ای در سطح خراسان رضوی را از دیگر برنامه های کانون های بسیح رسانه دانست و گفت: تلاش شده با ایجاد زیرساخت های لازم شرایط دفاع از حقوق خبرنگاران این استان فراهم شود.
 
وی با اشاره به لزوم پیگیری ارتقای وضعیت معیشتی خبرنگاران ، افزود: براساس رایزنی های متعدد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ارائه یارانه های حمایتی به پایگاه های خبری و خبرگزاری ها هستیم تا دولت همانند رسانه های مکتوب به رسانه های مجازی توجه کند.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه ارتقای سطح معیشت خبرنگاران این استان به دور از شعارزدگی انجام می شود، ادامه داد: سازمان بسیج رسانه متعلق به تمامی اقشار حوزه رسانه ای همانند مدیران، دبیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری است که امیدواریم طی امسال با آموزش قانون مطبوعات، قانون فعالان رسانه های مجازی، آموزش تخصصی و حرفه ای زمینه های پیشتازی خبرنگاران استان در سطح کشور فراهم شود.
 
محمدیان جذب خبرنگاران فعال را یکی دیگر از برنامه های سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان و یادآور شد: در حال حاضر حدود 37 درصد خبرنگاران استان در این سازمان عضو شده اند که باید تا پایان سال جاری این میزان به 70 درصد افزایش یابد.
نظرت را بنویس
comments

راه اندازی کانون بسیج رسانه سبزوار بر کلیه خبرنگاران ،روزنامه نگاران و اصحاب رسانه این دیار مبارکباد/ یک شهروند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما