به بهانه حضور علی اصغر سیدآبادی فرزند شایسته دیار سربداران در چند برنامه مهم فرهنگی سبزوار

کهن شهر سبزوار ریشه فرهنگی خراسان و مهد دانشوران و ادیبان و فرهیختگان بیدار ایران زمین، در سومین روز از تیرماه 96 میزبان حضور یکی از فرزندان فرهیخته خود خواهد بود که به بهانه برگزاری چند برنامه فرهنگی پیرامون کتاب و کتابخوانی در دیار سربداران حضور یافته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه فردا علی اصغر سیدآبادی نویسنده، شاعر، پژوهشگر و از مدیران فرهنگی کشور که اصالتاً سبزواری است برای برنامه های افتتاح باشگاه های کتابخوانی در محل کافه ویرگول سبزوار در ساعت 8:30 صبح و برنامه رونمایی از کتاب تنگلی به قلم اسماعیل عسگری در ساعت 21 شب در محل تالار بیهقی (میدان نقابشک) در شهر زادگاه خود حاضر خواهد شد.

اسرارنامه به مناسبت این رویداد فرهنگی ارزشمند، نام و معرفی کامل علی اصغر سیدآبادی را هم اکنون در سه فهرست هنرمندان سبزواربزرگ، فرهیختگان سبزوار بزرگ و مدیران سبزوار بزرگ که از مدتی قبل در این مجله در حال گردآوری است، درج کرده است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه بیوگرافی کامل این مدیر فرهنگی و هنرمند برجسته سبزواری به هریک از فهرست های زیر مراجعه کنید:

فهرست هنرمندان سبزواری(کلیک  کنید)

فهرست فرهیختگان سبزواری(کلیک  کنید)

فهرست مدیران سبزواری(کلیک کنید)

 

نظرت را بنویس
comments

سلام سبزوار از اين گونه فرزندان شايسته در حوزه هاي مختلف زياد دارد اما متاسفانه قدرشان را نمي دانيم و نتوانسته ايم از آنها براي رشد و پيشرفت منطقه و شهرستان استفاده کنيم. عجيب اما واقعي است!!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما