نمایش اخککندو توسط هنرمند سبزواری روی صحنه تئاتر شهر تهران رفت

فاطمه شریف نیا / مجله اینترنتی اسرارنامه

هادی عامل هاشمی هنرمند سبزواری نمایش اخککندو را در تئاتر شهر به روی صحنه برده است.

این نمایش که در روزهای پایانی خود بسر می برد تا پایان تیر ماه در سالن قشقایی اجرا می شود.  

رضا حامدی خواه از دیگر هنرمندان سبزواری که این خبر را داد، افزود «هادی عامل رفیق دیرینه و همولایتی من غم هایش را شاد می نوازد! نمایش اخککندو به کارگردانی او روزهای آخرش را در سالن قشقایی سپری می کند، حیف است با غم های بزرگ او یک دل سیر نخندیم !!!»

و به گزارش سایت ایران نمایش به نقل از روابط عمومی گروه؛ نمایش " اخککندو " به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی هادی عامل پس از عید سعید فطر به تئاتر شهر می رود.

این نمایش پیش تر در بخش مهمان جشنواره آیینی سنتی به روی صحنه رفته است و درباره جنی به نام اخککندو است که آسایش را از اهالی خانه سلب کرده است.

کارگردان "مضحکه دزدها " و " افسانه ببر " همچنین عنوان کرد : " در اجرای این اثر بخش هایی از شیوه نمایش های سنتی ایرانی همچون آیینه بازی، سایه بازی و سنت دیو بر سر مورد توجه قرار گرفته است ."

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود عبارتند از : حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،  فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی،  امیر اورعی .

از دیگر عوامل می توان به تهمورث امیری، آرش عزیزی، هادی عامل ( موسیقی ) ، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور ) ، فیروزه قاسم پور ( طراح لباس) ، فرشته قاسم پور ( دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتی ) ،سارا حدادی ( مشاور رسانه ای-مکث) ، محمدرضا ایمانیان ( مدیر تبلیغات -مکث) ، امیر خدامی و محمدرضا کریمی ( عکاسان) ، هدی اسامی ( مدیر صحنه ) ، فاطمه عباسی ( منشى صحنه ) و ماهان شهیدی زاده ( مدیر اجرا) اشاره کرد.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما