23 طرح نیمه تمام در سبزوار تکمیل می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی 23 طرح نیمه تمام در حوزه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و غلات این شهرستان امسال تکمیل می‌شود.    
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، احمد برادران در نشست کارگروه اقتصادی سبزوار که امروز 31 تیرماه در محل فرمانداری شهرستان سبزوار برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: تکمیل این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است که برای آن‌ها 2 میلیارد و 398 میلیو ن ریال اعتبار از محل ارتقا شاخص‌های اقتصادی خراسان رضوی درخواست شده است.

وی ادامه داد: 163 طرح نیمه تمام در سبزوار با پیشرفت فیزیکی پنج تا 80 درصد وجود دارد که 50 طرح از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برادران گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون 115 طرح نیمه تمام دولت گذشته در این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال دولت مصمم است به تهعد خود عمل کند گفت: حل مشکل اشتغال باید در کشور به گفتمان و اراده عمومی مسئولان و مردم تبدیل شود.

برادران افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید بیشتر بر آمایش و ظرفیت منطقه ای و مشارکت بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: امسال 42 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی سرمایه در گردش برای توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: این تسهیلات به 47 طرح و واحد صنعتی اختصاص در بخش‌های سیستم‌های نوین آبیاری، مکانیزاسیون، آبزیان و دامپروری امسال پرداخت شده است.

برادران عنوان کرد: این تسهیلات از سقف 100 میلیون تا 2 میلیارد ریال با کارمزد 10 درصد به طرح‌های کشاورزی و دامپروری و وابسته به آن است.

منبع: ایسنا

کد:6430



 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما