سبزوار، سومین شهر مجهز به دیواره استاندارد سنگ نوردی آتش نشانی

بلندترین دیواره سنگ نوردی آتش نشانی روباز استان خراسان در سبزوار افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با بیان اینکه دو شهر بندرعباس و شاهین شهر اصفهان مجهز به دیواره استاندارد سنگ نوردی آتش نشانی هستند گفت: سبزوار لقب سومین شهر مجهز به دیواره سنگ نوردی استاندارد را از آن خود کرد.

وی با یادآوری اینکه سازمان آتش نشانی با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار سبزوار توانسته گام های خوبی را در جهت ارتقای کمی و کیفی بردارد، گفت: سازمان آتش نشانی سبزوار امروز یکی از سازمان های پیشرو در امر آموزش و فعالیت های سازمانی در استان محسوب می شود.

مهدی احمدی راد با بیان اینکه در سال گذشته سبزوار بعنوان مرکز آموزش آتش نشانان استان خراسان رضوی شناخته شد، ادامه داد: تاکنون در این زمینه، 5 دوره آموزش بدو خدمت برای اتش نشانان استانی و 3 دوره آموزشی برای آتش نشانان سطح کشور برگزار شده که در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر نیز اعطا شده است.

در انتها، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار به لوح های اخذ شده استانداردهای بین المللی iso9001 و HSE این سازمان اشاره ای داشت و افزود: سازمان آتش نشانی سبزوار پس از مشهد در کشور مفتخر به دریافت گواهینامه های مذکور شده است.

 

منبع: ایلنا

کد:6430
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما