در تالار کاشفی سبزوار

دومین کنسرت سه تارنوازان گروه داروگ به سرپرستی میلاد سیدنیا روی صحنه رفت

سبزوارنگار/کنسرت سه تارنوازان گروه داروگ به سرپرستی میلاد سیدنیا و با صدای احسان نادریان روی صحنه تالار کاشفی سبزوار رفت و عموم علاقه مندان هنردوست سبزواری می توانند به تماشای این اجرا بنشینند.
 
به گزارش سبزوارنگار؛ در این کنسرت که از چهارم تا دهم مرداد96 هر روز ساعت 8:30 بعد از ظهر اجرا می شود، هفت نوازنده سه تار شامل: زهرا جلالی، طیبه مستوفی، الهام غفارپور، ارغوان شریفان، مهدی سالاری، محمد روحانیان و میلاد سیدنیا به همراه مرتضی خویی نوازنده دف به هنرنمایی، می پردازند.
 
سرپرست گروه سه تارنوازان داروگ طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: این دومین کنسرت گروه سه تارنوازان داروگ است که برای این اجرا یک سال و نیم تمرین کرده اند.
 
میلاد سیدنیا افزود: نوازندگان این کنسرت همه از هنرجویان و مدرسین آموزشگاه موسیقی داروگ هستند.
 
وی همچنین با قدردانی از همکاری محمد علی آبادی؛ ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و حسن پارسی پور؛ معاون فرماندار سبزوار در اجرای این برنامه گفت: حسین یزدان مهر، علی بهمن صفار، و زهرا شیرازی که از هنرمندان و هنردوستان سبزواری هستند، در برپایی این برنامه  همکاری موثری داشته اند.
 
سیدنیا با بیان این که مدیریت برنامه های کنسرت یک هفته ای سه تارنوازان داروگ بر عهده محمد لندرانی است، افزود: طراحی گرافیکی کار نیز برعهده آبتین آراد بوده و علی رضوانی نیز سراینده اشعار این اجرا است.
 
گفتنی است؛ قطعات تصنیف اشتیاق، تصنیف باغ خاطره، تصنیف سلسله گیسو، تصنیف یاد تو، پیش درآمد امید و قطعه پژواک که در این کنسرت یک هفته ای اجرا می شوند، همه توسط میلاد سیدنیا ساخته شده اند.
 
لازم به ذکر است؛ گروه سه تارنوازان داروگ پیش از این نیز یک کنسرت دیگر با نام حافظانه در سال 93 داشته است.
 
گفتنی است؛ گروه سه تارنوازان داروگ به سرپرستی میلاد سیدنیا از سال 91 تشکیل شده و یکی از زیر مجموعه های گروه موسیقی داروگ به سرپرستی حمیدرضا سیدنیا است.
 
میلاد سیدنیا سه تارنوازی را از سال 83 نزد اساتیدی چون بهداد بابایی و علی نجفی آغاز کرده است.
 
تهیه ی گزارش: امید برومندی
 
گفتنی است نام و معرفی میلاد سیدنیا پیش از این در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه گردآوری می شود، درج شده است:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما