متشکریم آقای میرعلی ، متشکریم باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج

به بهانه قهرمانی ارزشمند کشتی ثامن الحجج سبزوار در لیگ برتر کشور
همیشه ورزش رو دوست داشتم ، اما شاید چندسال قبل هیچ پیشرفتی در ورزش سبزوار وجود نداشت . وقتی از میدان سربداران رد می شدم و مجسمه هندبالیست را می دیدم با خود می گفتم این مجسمه چرا اینجاست ؟؟؟چرا همه می گویند که سبزوار مهد هندبال ایران است !؟
من که آن روزهای موفقیتش را ندیده بودم ، آرزو می کردم ، کاش متولد پایتخت و یا فرزند نصف جهان بودم . ما سبزواریها مهد هندبال ایران بودیم  ، اما . . . . . . . .
همیشه با خودم می گفتم چگونه است که همه مفسران و مربیان ورزش هندبال ایران بر این باورند که سبزوار مهد هندبال است ، پس چرا بهترین تیم های هندبال یا اهل کویر بودند یا نصف جهان ؟!
اکنون به یاد می آورم روزهایی را که ذوب اهن و فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان و مس از کرمان بر بلندای هندبال ایران ایستاده اند و حتی در آسیا نیز درخشیده اند ، اما تیم کابل خودرو سبزوار در مشکلات مالی دست و پا میزد . آیا بودجه ای نبود یا بودجه خرج کاری غیر از فوتبال و موفقیت ورزش شهرمان می شد ؟؟
اما تابستان امسال بود که نور امیدی بر دل هموطنان و همشهریان سبزواریمان افتاد ، مردی از دیار سربداران آمده بود تا موفقیت شهرش را فراهم آورد ، این بار یک سازمان یا ارگان دولتی نبود ، موسسه ای  با بودجه خود آمد تا نام سبزوار را بر بلندای سرزمین کهنمان بر افراشته کند . این بار مهد هندبال ایران دوباره قهرمان می آفریند حالا در لیگ برتر هندبال هم صدر نشین گروه آقایان است و هم بانوان . حالا دیگر جز در هندبال ، در کشتی نیز می درخشند ، ورزشی که می گفتند مازندران مهد آن است .
حالا وقتی از میدان سربداران رد می شوم ، آن مجسمه هندبالیست برایم مفهومی تازه پیدا می کند . و احساس می کنم باید تمام ما جوانان سبزواری با صدای بلند فریاد بزنیم : متشکریم آقای میرعلی، ممنون موسسه ثامن الحجج ، ممنونیم کسانی که باعث شدید دوباره نام سبزوارمان در سرزمین آریاییمان بدرخشد .
جوان های سبزواری از شما هم ممنونیم که تیمتان و ورزشکاران شهرتان را تنها نگذاشته اید . حالا نام شهرمان با نام هندبال و کشتی اش بر سر زبان ها افتاده است . به امید آن روزی که تمام بازیکنان تیم هایمان اهل دیار سربداران باشند .
به امید روزهای درخشان آینده
نام : 2020 

نظرت را بنویس
comments

عاشق سبزوار

میرعلی متشکریم میرعلی متشکریم. دم همه سبزواری های ورزشکار و ورزشدوست گرم

roli

با سلام خسته نباشید پیروزی تیم کشتی ثامن الحجج رو تبریک میگم ولی مگه ثامن الحجج برا سبزوار نیست چرا صداوسیما مشهد!! میگه ثامن الحجج مشهد؟(http://mashhad.irib.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=9660:پیروزی-نماینده-خراسان-رضوی-در-هفته-چهارم-لیگ-دسته-‌یک-کشتی-آزاد&catid=277) و اگه برا سبزوار چرا مسابقاتش تو مشهد؟ فکر کنم مشهد این تیم صاحب شده وبلعیده؟

کویر

متشکریم آقای میرعلی، ممنون موسسه ثامن الحجج ، ممنونیم کسانی که باعث شدید دوباره نام سبزوارمان در سرزمین آریاییمان بدرخشد .

بهروز

اگه همدلی و وحدت باشه انشاالله سبزورا در همه زمینه ها به موفقیت و حقش میرسه متشکریم آقای میرعلی، ممنون موسسه ثامن الحجج ، ممنونیم کسانی که باعث شدید دوباره نام سبزوارمان در سرزمین آریاییمان بدرخشد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما