اختصاص 60 میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم 15 هزارنفری سبزوار

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص 60 میلیارد ریال برای استادیوم 15 هزار نفری این شهرستان تکمیل این طرح سرعت می‌گیرد.  
  
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، حسین مقصودی شامگاه گذشته در مراسم تکریم از اهالی و افتخارآفرینان ورزش سبزوار با بیان این مطلب اظهار کرد: استادیوم 15 هزار نفری این شهر، بیش از 10 سال معطل مانده و این در حالی است که این طرح یکی از نیازهای ضروری جوانان شهرستان به شمار می‌رود.
 
وی ادامه داد: سبزوار ظرفیت‌های مناسبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که حضور ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های استانی، ملی و بین‌المللی و کسب افتخارات ارزشمند نشان دهنده این مهم است. 
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین 70 میلیارد ریال اعتبار به طرح نیروگاه 540 مگاواتی تخصیص یافت. 
 
مقصودی با بیان اینکه پیشرفت شهرستان سبزوار نیازمند همدلی و وحدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت منتخب مردم است، افزود: در یک سال گذشته در حوزه احداث راه‌‌های روستایی و گارزسانی شهرستان سبزوار فعالیت‌های مناسبی به انجام رسید. 
 
وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان سبزوار بیکاری جوانان است که با تغییر در سیاست‌های اقتصادی به ‌زودی رونق اقتصادی در این منطقه اتفاق می‌افتد.
 
منبع:ایسنا
کد:6430

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما