این همه موفقیت و یک تکلیف مهم رسانه ای !

رویدادهای خوش ورزشی برای تیم های ورزشی شهرستان سبزوار همچنان ادامه دارد.
به طوری که پس از کسب مقام قهرمانی برای کشتی ثامن الحجج سبزوار در کشور ، روز گذشته تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار نیز مقابل حریف اصفهانی خود به پیروزی رسید وجایگاه خود را در صدر جدول هندبال بانوان کشور تثبیت کرد.
اما این پیروزها و موفقیت های پی در پی برای تیم های ورزشی سبزواری در حالی روی می دهد که خطه پرافتخار سربداران در سایر زمینه های صنعتی ، دانشگاهی ، فرهنگی و هنری ، اقتصادی ، مواصلاتی و مدیریت شهری نیز در همین مدت موفقیت های عملی بسیار غرورانگیزی را کسب کرده است که هریک از این موفقیت ها حقیقتاً فعالیت های رسانه ای مفصلی را طلب کرده و تکلیف سختی به عهده تمامی رسانه های بیدار و بی طرف و عاشق مردم می گذارد.
اما متأسفانه یا خوشبختانه تعداد این دست آوردها آنقدر زیاد است که پوشش دادن کامل به تمامی آنها در توان مجله اینترنتی اسرارنامه نیست.
با این وجود اعضای هیئت تحریریه اسرارنامه که از ابتدا هدف اصلیشان را توجه سازنده به نکات مثبت و بیان ارزش ها و افتخارات واقعی مردمان این خطه سرافراز قرار داده اند نهایت سعی خود را خواهند کرد که در این مسیر بیش از پیش فعالیت نمایند.
در حال حاضر نیز به لطف خدا شاهد آن هستیم که این سبک خاص فعالیت  اسرارنامه مورد استقبال و حمایت بسیاری از همشهریان گرامی قرار گرفته است. به طوری که این بزرگواران حمایت های خود را تا کنون با نظرات فراوانی که به صورت خصوصی یا عمومی برای این مجله ارسال می کنند ، نشان داده اند.
البته دراین میان عده ای اندک از همشهریان عزیزمان نیز هستند که به خاطر گرفتار شدن در دام روحیه منفی نگری و توجه افراطی به نیمه های خالی لیوان ، عادت کرده اند تنها معطوف به شکست ها ، نقاط ضعف و بدبیاری ها باشند.
برای این عزیزان انگار باور شده است که نمی توانند و موفقیت حق آنها نیست. این البته تا حد زیادی در نتیجه فعالیت های ضعیف برخی رسانه های خبری محلی است که خواسته و ناخواسته با انباشتن ذهن مردم از خبرهای بد و دلسرد کننده ، باعث ناامیدی و بدبینی غیرواقع بینانه مخاطبان خود نسبت به اوضاع شهر و دیار تاریخیشان شده اند.
با این وجود قطعاً فهم و فراست اکثریت قریب به اتفاق مردم عزیزمان بیش از این حرف هاست که به آسانی گول فعالیت های تخریب گرانه ، چنین رسانه هایی را بخورند که به صورت واضحی در جهت دنبال کردن یک سری اهداف سیاسی خاص به ویژه دراین زمان حساس نزدیک به انتخابات ، مشغول فعالیت برای شست و شوی مغزی مردم هستند.
لذا اسرارنامه سبزوار مجدداً از همین جا به شما مخاطبان گرامی قول می دهد فعالیت های سازنده رسانه ای خود را در جهت ترویج روحیه مثبت نگری واقع بینانه ، حفظ وحدت ملی و محلی ، پاسداشت عملی ارزش های مذهبی ، ملی و محلی ، گسترش فرهنگ سپاس ، تقویت روحیه خودباوری و عزت نفس واقعی مردمان شریف این خطه پرافتخار همچنان ادامه خواهد داد.
امید که همچنان با نظرات انتقادی و پیشنهادات سازنده خود یاری دهنده ما باشید.
کد : 5715

اسرارنامه سبزوار حامی فعالیت های رسانه ای سازنده در دیار پرافتخار سربداران

نظرت را بنویس
comments

سرزمین سربداران

ممنون جدیدا خبر ورزشی زیاد میزارین ولی اون نظرسنجی فکر کنم فراموش شد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما