عباس بابایی از دانشگاه حکیم سبزواری در جمع 5 خبرنگار فرهنگی برتر دانشگاه های کشور قرار گرفت

خبرنگاران فرهنگی برتر دانشگاه ها معرفی شدند
 
اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت روز خبرنگار و در راستای ارج نهادن به زحمات خبرنگاران فرهنگی دانشگاه ها، ضمن تشکر از کلیه خبرنگارانی که توامان در عرصه ی فرهنگ و اطلاع رسانی مشغول فعالیت هستند، خبرنگاران فرهنگی برتر را معرفی کرد.
خبرنگاران فرهنگی برتر  دانشگاه ها معرفی شدند
ن و القلم و مایسطرون
 
جان نباشد جز خبر در آزمون
 
هر که را افزون خبر جانش فزون
 
 
اقتضای جان چو ای دل آگهی است
 
هر که آگه تر بود جانش قوی است
 
هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران، «روز خبرنگار» نامگذاری شده است؛ اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، این روز ارجمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران عرصه فرهنگ، تبریک می گوید.
 
بی تردید رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون اصلاع رسانی دقیق و سریع خبرنگاران ارجمندی است که با تحمل سختی ها و ایثارگرانه به انجام وظیفه ی مهم آگاهی رساندن مبادرت می ورزند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به همین مناسبت و در راستای ارج نهادن به زحمات خبرنگاران فرهنگی دانشگاه ها، ضمن تشکر از کلیه خبرنگارانی که توامان در عرصه ی فرهنگ و اطلاع رسانی مشغول فعالیت هستند؛ خبرنگاران فرهنگی برتر دانشگاه را به شرح زیر معرفی می کند:
 
جناب آقای حجت صفرنژاد _ دانشگاه تربیت مدرس
 
سرکار خانم ثریا ایراندوست _ دانشگاه پیام نور
 
جناب آقای عباس بابایی _ دانشگاه حکیم سبزواری
 
سرکار خانم فیروزه زندی _ دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
 
جناب آقای عباس تیموری _ دانشگاه یزد
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما