روند افزایشی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه سبزوار در یک سال اخیر / شهریور 96 با جابه جایی 3322نفر پر رونق ترین ماه

ریحانه ریاحی / مجله اینترنتی اسرارنامه 
 
میزان جابه جایی مسافر از طریق فرودگاه سبزوار در شهریور 96 به بیشترین تعداد خود طی یک سال اخیر رسید و این بخشی از روند افزایشی استقبال مسافران از پروازهای تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان در یک سال اخیر محسوب می شود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه فرودگاه سبزوار در شهریور ماه گذشته 3322 نفر مسافر را در قالب 46 سورتی پرواز در مسیر هوایی تهران – سبزوار و بالعکس جابه جا کرده است که این بیشترین میزان در 12 ماه گذشته بوده است.
 
بر اساس آمار ارائه شده در ماهنامه های آماری فرودگاه های کشور میزان جابه جایی مسافر از مهر 95 تا شهریور 96 در فرودگاه سبزوار به ترتیب کمترین به بیشترین به شرح زیر بوده است.
 
 
 
همانطور که در جدول و نمودار فوق مشاهده می شود، کمترین میزان جابه جایی مسافر نیز در یک سال گذشته مربوط به آبان 95 با 1636 مسافر بوده است.
 
بر اساس اطلاعات مندرج در نود و چهارمین شماره از ماهنامه آماری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه سبزوار به عنوان تنها فرودگاه غرب خراسان ،  21279 کیلوگرم بار را در شهریور 96 جابه جا کرده است که این میزان نسبت به شهریور 95 با 10 درصد کاهش مواجه بوده است.     
 
برای مطالعه ماهنامه آماری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما