انجمن صنفی کارفرمایی شیرینی پزخانگی و سنتی سبزوار افتتاح شد

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارانامه

انجمن صنفی کارفرمایی شیرینی پزخانگی و سنتی سبزوار همزمان با سالروز جهانی غذا  با حضور نمایندگان شهر سبزوار، روسای ادارات و جمعی از بانوان شیرینی پز سبزواری افتتاح گردید.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این مراسم عقیل مختاری رئیس اداره تعاون،‌ کار و رفاه سبزوار، حسین میردشتی معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری، ام البنین دباغی مقدم مشاور فرماندار سبزوار در امور بانوان  و فاطمه سهرابی عضوهیات مدیره انجمن به سخنرانی پرداختند.
 
عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان شیرینی خانگی ضمن تشکر از مسئولین گفت: جامعه بانوان کارآفرین در صنعت شیرینی سنتی موفق به اشتغال زایی در این شهرستان شده اند که می تواند صنعت شیرینی خانگی را با همکاری و همیاری یکدیگر در بازار خارجی و داخلی به اوج برسانند.
 
معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری در این مراسم اظهار داشت: در راستای اهداف این انجمن می توان با اختصاص فضای مناسب شهری در ورودی و خروجی این شهر مکانهایی برای عرضه شیرینی سنتی سبزوار جهت معرفی به  مسافران اقصی نقاط کشور در نظر گرفت.
 
گفتنی است اشرف خسروجردی رئیس ، فاطمه سهرابی نایب رئیس، زهرا نیکفر خزانه دار، سمانه ثنایی فر دبیر و هدی ابری بازرس این انجمن می باشند.
 
برای مشاهده تصاویر بیشتر هم اکنون روی اینجا کلیک کنید
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما