باشگاههای برتر کتابخوانی سبزوار در سال 96 اعلام شد

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
در اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی سبزوار، باشگاه های برتر و ویژه به انتخاب هیئت داوران معرفی شدند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، دراین مراسم که سه شنبه شب 23 آبان 96 در مجتمع ابوالفضل بیهقی برگزار شد: باشگاه کتابخوانی «ویرگول» به مدیریت خانم جعفری، به جهت خلاقیت و ایجاد اندیشیدن در مخاطب و نیز تنوع در مکان برگزاری و فعالیتها وهمچنین استفاده از خلاقیت مخاطبان در جهت پرداخت وادامه داستان، رتبه برگزیده سال ۹۶ را به خود اختصاص داده است.
 
همچنین باشگاه کتابخوانی «جاودان خرد» به مدیریت خانم فرهبد، جهت پرورش قوه تخیل اعضا در زمینه نویسندگی و نقد نظر اعضا تعداد کتاب های خوانده شده و بازدیدهای انجام شده، مرتبه برتر هیئت داوران را کسب نموده‌اند.
 
در ادامه، باشگاه کتابخوانی «چشمه و باران» به مدیریت خانم تصدیقی، با توجه به تلاش دلسوزانه مربی و متولیان جهت گسترش و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، منتخب هیئت داوران قرار گرفت.
 
و نیز باشگاه کتابخوانی «یار مهربان» و «سفیران دانش» به مریت خانم ها ربانی و قاسمی، به جهت استفاده از امکانات بسیار محدود و موجود فضای روستا و تلاش برای دستیابی به کتاب برای فرزندان روستا مورد تقدیر و تشویق هیئت داوران قرار گرفت و به عنوان باشگاه ویژه که در روستای شامکان  به فعالیت پرداخته است، معرفی گردید.
 
گفتنی ست اعضای هیئت داوران این باشگاه آقایان دانایی، اسماعیلی و پسندیده بودند.
 
لازم به ذکر است ؛ جام باشگاه کتابخوانی از سال گذشته در کشور درحال برگزاری می باشد که ابلاغ این طرح توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات فرهنگی وزارت صورت گرفت. همچنین هر باشگاه از کانون های 10الی 15 نفره با یک سرپرست، تشکیل می شود که در حوزه ی کتاب و کتابخوانی (ازجمله: مطالعه ی کتاب، نقد کتاب، خرید کتاب، گردشگری کتاب و...) فعالیت می کنند.
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما