گزارش عملکرد فرودگاه سبزوار در مهرماه 96

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
فرودگاه سبزوار در مهر ماه 96 طبق آمار مندرج در شماره نود و پنجم ماهنامه آماری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، 36 فروند نشست و برخاست در مسیر هوایی تهران داشته است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این میزان نشست و برخاست نسبت به مهرماه 95 که تعداد 28 فروند نشست و برخاست بوده، رشد 29 درصدی را در مهرماه 96 نشان می دهد.
 
همچنین تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی، درمهرماه 96 با جا به جایی 2103 نفر مسافر نسبت به مدت زمان مشابه در مهر ماه 95 با جابجایی 1947 با رشد 8 درصدی عملکرد، مواجه بوده است.
 
در زمینه حمل بار نیز این فرودگاه در مهر ماه 96 با جابه جایی 14357 کیلوگرم بار نسبت به مهر95 با جابجایی 11625 کیلوگرم بار رشد 24 درصدی داشته است.
 
گفتنی است پروازهای فرودگاه سبزوار در مهر96 توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان و آسمان انجام شده است که 14 درصد پروازهای شرکت هوایپمایی آسمان با تأخیر صورت گرفته، در حالی که این رقم درباره شرکت هواپیمایی ماهان 0 درصد اعلام شده است.
 
 شایان ذکر است فرودگاه سبزوار از جمله فرودگاه هایی است  از نظر زیر ساخت های هوانوردی و ناو بری از امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار است و این مجموعه  در زمره بهترین فرودگاه های هم سطح خود در کشور محسوب می شود.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما