حضور مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان در دفتر تحریریه اسرارنامه / بسیج ماهیتی فراجناحی دارد

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور در دفتر تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه، با دکتر سید نورالله رضوی چهره برجسته عرصه ی فرهنگی و هنری سبزوار به گفتگو پرداخت.

 محمد مهرنیا در این دیدار گفت: فعالیت کانون بسیج رسانه همه اعضای جامعه رسانه سبزوار را در برمی گیرد و مختص به هیچ حزب و جناح خاصی نیست.

به گزارش اسرارنامه مدیر پیشین دفتر خبرگزاری ایرنا در سبزوار ضمن گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: شجره طیبه بسیج از بهترین ثمرات انقلاب است که  از بدو تاسیس تا کنون همواره ماهیت فراجناحی داشته است.

مهرنیا ادامه داد: امروز وجود دفتر بسیج رسانه در غرب خراسان فرصتی است برای همگرایی همه اصحاب رسانه تا زیر پرچم پر مهر بسیج به پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تریبون رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی بپردازند.

دکتر سید نورالله رضوی چهره شاخص عرصه فرهنگی و هنری دیار سربداران نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم رسانه ها در جامعه گفت: اصحاب رسانه با توجه به ابزار قدرتمندی که در اختیار دارند، می توانند رهبران فکری جامعه باشند.

وی افزود: اکنون که جایگاه کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به خاطر مدیریت معتدل و فراجناحی آن مورد استقبال جامعه خبری سبزوار قرار گرفته، از این فرصت می توان برای تحکیم جایگاه رسانه ها و برقراری انسجام بیشتر بین اصحاب رسانه غرب خراسان بهره گرفت.

رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار همچنین گفت: وظیفه همه مسئولان و فعالان فرهنگی شهرستان این است که به رونق فعالیت و پیشبرد اهداف چنین نهادهایی یاری رسانند زیرا حرکت ها و نهادهای مردمی نظیر بسیج همواره حامیان و پیش برندگان اصلی آرمان های نظام اسلامی بوده اند.

وی سپس ابراز امیدواری کرد به برکت این ایام، تعاملات بین مجموعه های فرهنگی شهرستان از جمله موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق و نیز مجله اینترنتی اسرارنامه با کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی افزایش یابد و حاصل این تعاملات ارتقاء کمی و کیفی عملکردهای این مجموعه ها هم راستا با اهداف انقلاب و توسعه شهرستان و کشور باشد.

گفتنی است، کانون تخصصی بسیج رسانه غرب  مرداد ماه 96 طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و شمار زیادی از اصحاب رسانه و مسئولان سبزوار رسماً افتتاح شد.

این کانون در خیابان امیرشاهی سبزوار مجتمع شهید محمدیانی واقع شده است.

در حال حاضر حدود 80 نفر عضو کانون تخصصی بسیج رسانه سبزوار بزرگ شامل شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن هستند، و پیش بینی می شود این تعداد عضویت ها به بیش از 200 نفر برسد.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما